یکشنبه 20 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

چهار فرنگی‌کار ايران به نيمه نهايی کشتی قهرمانی آسيا رسيدند

محمدعلی گرايی، پيام بويری، مهدی علياری و بشير باباجان زاده به مرحله نيمه نهايی اوزان ۶۶، ۷۵، ۹۸ و ۱۳۵کيلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسيا راه يافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات روز دوم و پايانی رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی آسيا از صبح امروز (يکشنبه) در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است که نتايج کشتی گيران کشورمان تا اين مرحله از پيکارها به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در وزن ۶۶ کيلوگرم ، محمد علی گرايی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه ۱۱ بر ۶ از سد آسرور محی الدين اف ازبکستانی گذشت. وی در دور بعد و در مرحله نيمه نهايی با ديميو ژادرايف از قزاقستان مسابقه می دهد.

در وزن ۷۵ کيلوگرم پيام بويری در دور اول با نتيجه ۸ بر صفر شريف بدر از قطر به پيروزی رسيد وی در دور دوم در حالی که ۸ بر ۲ از بين يانگ از چين عقب بود با اجرای فيتوهای متوالی با نتيجه ۱۶ بر ۸ پيروزی را از آن خود کرد و به مرحله نيمه نهايی راه يافت وی در اين مرحله به مصاف آتابک عزيزبکوف از قرقيزستان می رود.

در وزن ۸۰ کيلوگرم يوسف قادريان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جونی بيک اوتابيکوف از ازبکستان می رود. وی در صورت برتری در مرحله نيمه نهايی با برنده مبارزه جعفرخان از قطر و هيوک جين کيم از کره جنوبی مبارزه می کند.

در ورن ۹۸ کيلوگرم مهدی علياری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه ۳ بر صفر بيک سلطان محموداف از قرقيزستان را شکست داد وی در دور سوم و در مرحله نيمه نهايی با مارگولان آسيمبيکوف از قزاقستان، قهرمان آسيا، روبرو خواهد شد.

در وزن ۱۳۰ کيلوگرم بشيرباباجان زاده در دور نخست با نتيجه ۴ بر يک مرات رامونوف از قرقيزستان را شکست داد، (رامانوف به دليل مصدوميت به کشتی ادامه نداد) وی در دور بعد و در مرحله يک چهارم نهايی با نتيجه ۸ بر صفر محمد ابراهيم از بحرين را شکست داد و به مرحله نيمه نهايی راه يافت. باباجان زاده برای حضور در ديدار فينال به مصاف نورماخان تيناليف قهرمان بازی های آسيايی ۲۰۱۴ و دارنده مدال برنز جهان می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016