یکشنبه 20 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

شکست استقلال و پرسپولیس پيش از داربی

• سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشيده شد


پیروزی پرگل ترکتورسازی بر استقلال

با پيروزی تراکتورسازی،‌ نفت تهران و سپاهان سرنوشت قهرمانی ليگ برتر چهاردهم به هفته آخر کشيده شد.

به گزارش ايسنا، تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران استقلال را از پيش رو برداشت. نفت هم در پايتخت صبا را شکست داد. سپاهان نيز در مسجدسليمان، نفت اين شهر را از پيش‌رو برداشت تا با اين نتايج سرنوشت قهرمانی ليگ چهاردهم به هفته آخر کشيده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استقلال يک – تراکتورسازی ۴

گلزنان: اميد ابراهيمی (۳۰) برای استقلال و سامان نريمان جهان (۶، ۵۶و ۸۷) و ادينيو (۴۵) برای تراکتورسازی

ديدار تيم‌های استقلال و تراکتورسازی با برتری چهار بر يک تيم تبريزی به پايان رسيد. با اين پيروزی تراکتورسازی در کورس قهرمانی باقی ماند اما استقلال اندک شانسش برای آسيايی شدن را هم از دست داد.

گزارش نيمه اول:

در ابتدای نيمه نخست بازی برابر از سوی دو تيم دنبال می‌شد اما تراکتوری‌ها در يک صحنه و روی غافلگير کردن استقلالی‌ها موفق شدند موقعيت خوبی را برای نريمان جهان ايجاد کنند و اين بازيکن با ورود به محوطه جريمه استقلال با يک ضربه خوب توپ را در دقيقه نهم به گل نخست بازی تبديل کرد.

در ادامه استقلالی‌ها تلاش کردند تا گل تساوی را به ثمر برسانند و در دقيقه ۱۶ روی يک ضربه ايستگاهی پشت محوطه جريمه تراکتورسازی صاحب فرصت خوب گلزنی شدند اما ضربه بی‌دقت ابراهيمی از بالای دروازه تراکتور راهی اوت شد.

در دقيقه ۲۷ اين ديدار نريمان جهان می‌توانست تيمش را برای بار دوم به گل برساند اما شوت او از بالای دروازه استقلال به اوت رفت. تنها دو دقيقه بعد و زمانی که يک ضربه ايستگاهی به سود استقلال اعلام شد، بيک‌زاده اين توپ را به سمت دروازه تراکتورسازی زد که اشتباه عجيب حامد لک توپ را مقابل ابراهيمی انداخت و او به راحتی دروازه تراکتور را باز کرد تا حساب کار يک بر يک مساوی شود.

استقلالی‌ها در دقيقه ۳۷ هم می‌توانستند به گل برسند. اين بار کار خوب کريمی موقعيت خوبی برای حيدری ايجاد کرد که توپ او با اختلافی ناچيز راهی اوت شد. يک دقيقه بعد ادينيو با يک ضربه سر می‌توانست تيمش را به گل برساند اما توپ او هم راهی اوت شد.

در دقيقه ۴۱ اين ديدار بازهم اشتباه لک روی مهار يک ضربه ايستگاهی از سوی بيک زاده می‌رفت کار دست اين تيم بدهد اما کسی نبود که مثل گل نخست استقلالی‌ها از اين فرصت استفاده کند.

در دقيقه ۴۵+۱ اين ديدار ادينيو روی اشتباه مدافعان استقلال صاحب فرصت خوبی شد و دروازه آبی پوشان را برای بار دوم باز کرد.

گزارش نيمه دوم:

با آغاز نيمه دوم در حالی که انتظار می‌رفت استقلالی‌ها برای به تساوی کشاندن بازی دست به حملات پياپی بزنند، اين تراکتوری‌ها بودند که گل سوم را در دقيقه ۵۵ به ثمر رساندند. پاس خيلی خوب ادينيو به سامان نريمان جهان او را صاحب فرصت خوبی کرد که ضربه سر جوان اين بازيکن از ميان پاهای فروزان به گل سوم تراکتوری ها تبديل شد.

پس از گل سوم تراکتوری ها، استقلالی ها در دقيقه ۶۰ فرصت مناسی را به دست آوردند اما شوت خسرو حيدری را لک با واکنشی به موقع در آغوش خود گرفت. همچنين ضربه سر عجيب برهانی در دقيقه ۶۲ هم راهی به دروازه تراکتوری ها پيدا نکرد.

در دقيقه ۶۹ اين ديدار استقلالی ها می توانستند اختلاف را به احداقل برسانند. شوت خوب شهباززاده را حامد لک با واکنشی ديدنی به کرنر فرستاد. او يک دقيقه بعد از اين فرصت هم شوت کرار را در آغوش خود گرفت.

در اواخر نيمه دوم اين ديدار استقلالی ها فشار زيادی روی دروازه تراکتوری ها ايجاد کردند ولی با توجه به ارائه بازی احساسی‌شان، حملاتشان آن قدر زهردار نبود تا دروازه تراکتوری‌ها را باز کند و اندک فرصت های آنها هم يا راهی اوت شد يا اين که حامد لک به راحتی آنها را در آغوش خود گرفت.

در آخرين دقايق بازی باز هم سامان نريمان جهان توانست گلزنی کند و با هت تريک خود نقش بزرگی در پيروزی پر گل تراکتورسازی ايفا کند.

ترکيب استقلال: محسن فروزان، اميرحسين صادقی، هرائر مگويان، هاشم بيک‌زاده (يعقوب کريمی ۶۲)، ميلاد فخرالدينی، اميد ابراهيمی، جاسم کرار، بهنام برزای (خسرو حيدری ۳۰)، محسن کريمی (آرش برهانی ۴۵)، سجاد شهباززاده و رضا عنايتی

تراکتورسازی: حامد لک، ميرهانی هاشمی (سعيد آقايی ۶۴)،‌ خالد شفيعی، دوس سانتوس، احمد کامدار(مهدی کيانی ۷۶)، محمد ايران‌پوريان، فريد کريمی، فرشاد احمدزاده، آندرانيک تيموريان، سامان نريمان جهان و لوسيانو ادينيو (مهرداد بايرامی ۶۳)

گسترش فولاد تبريز ۲ – پرسپوليس يک

* گلزنان: جابر انصاری (۱۳ و ۵۰) برای گسترش فولاد، تادئو (۸۷، پنالتی)

پرسپوليس تهران که با پيروزی هفته گذشته مقابل پيکان خودش را از منطقه سقوط دور کرد و ماندنش در ليگ مسجل شد، بدون حضور چند بازيکن اصلی خود از جمله محمد نوری و اميد عاليشاه به ديدار گسترش فولاد رفت که در نهايت شکست ۲ بر يک را در اين بازی متحمل شد.

گسترش فولاد نيز که به سه امتياز اين ديدار برای فرار از سقوط نياز مبرم داشت با اين پيروزی ۳۱ امتيازی شد و به رده دهم صعود کرد. پرسپوليس نيز با شکست در اين ديدار ۳۳ امتيازی باقی ماند و جای گسترش فولاد را در رده يازدهم جدول گرفت.

نفت تهران يک – صبای قم صفر

* گلزن: وحيد حمدی‌نژاد (۵۴ پنالتی)

نفت تهران که با ۵۴ امتياز و هم امتياز با تراکتورسازی در رده دوم قرار داشت، با پيروزی در اين ديدار همچنان رقابت خود را با سرخ‌پوشان تبريز برای رسيدن به قهرمانی حفظ کرد. نفت با سه امتياز اين ديدار ۵۷ امتيازی شد و کماکان به دليل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده دوم قرار دارد. بدين ترتيب قهرمان ليگ برتر در هفته پايانی مشخص خواهد شد.

نفت مسجدسليمان يک – سپاهان اصفهان ۳

* گلزنان: مهدی شريفی (۱۱)، عبدالله کرمی (۴۳) و محمدرضا خلعتبری (۹۱) برای سپاهان فرزاد محمدی (۷۸) برای نفت مسجدسليمان

نفت با اين باخت راهی دسته پايين‌تر شد و سپاهان به قهرمانی در ليگ برتر چهاردهم اميدوار ماند. سپاهان در هفته پايانی ليگ برتر ميزبان سايپا خواهد بود.

ذوب آهن اصفهان ۲ – ملوان بندرانزلی صفر

گلزنان: گل به خودی (۷۷)، مصطفی تبريزی (۸۷)

بهترين تيم نيم فصل دوم ليگ برتر در ادامه نتايج خوب خود اين بار ملوان را با يک گل از پيش رو برداشت تا با ۵۱ امتياز در رده چهارم باقی بماند.

فولاد خوزستان صفر – پديده مشهد صفر

پيکان تهران ۲ – راه آهن ۳

گلزنان: حسين کريمی (۵۶) و احمد جمشيديان (۶۴) برای پيکان و موتومبا (۵۵)، رامين رضائيان (۶۶ و ۹۴) برای راه‌آهن

رقابت قعرنشينان ليگ برتر با پيروزی شاگردان فرهاد کاظمی خاتمه يافت تا راه آهنی‌ها همچنان اميدوار به ماندن در ليگ برتر باشند. راه‌آهن با پيروزی در اين ديدار ۲۸ امتيازی شد و با توجه به شکست استقلال خوزستان، به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

سايپا البرز ۳ – استقلال خوزستان ۲

گلزنان: ميداوودی (۶) و مجتبی رمضانی (۲) و ابراهيم صادقی (۹۰) برای سايپا، ميثم مجيدی (۴۵) و سيد مهدی سيد صالحی (۷۷) برای استقلال خوزستان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016