یکشنبه 20 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

کشتی فرنگی ايران قهرمان آسيا شد

تيم ملی کشتی فرنگی ايران با کسب ۳ مدال طلا، يک نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی آسيا را از آن خود کرد.

به گزارش ايسنا، در پايان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسيا، تيم ملی کشتی فرنگی ايران با کسب ۳ مدال طلا، يک نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی آسيا را از آن خود کرد تا فرنگی‌کاران ايران نيز همانند آزادکاران بر بام آسيا بايستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۳مدال طلای ايران در اين رقابت‌ها توسط رامين طاهری در وزن ۷۱ کيلوگرم، يوسف قادريان در وزن ۸۰ کيلوگرم و مهدی علياری در وزن ۹۸ کيلوگرم بدست آمد.

محمدعلی گرايی در وزن ۶۶ کيلوگرم نيز به مدال نقره دست يافت و پيام بويری و بشير باباجان‌زاده نيز به ترتيب در اوزان ۷۵ و ۱۳۰ کيلوگرم به مدال برنز دست يافتند. داوود عابدين‌زاده هم در وزن ۸۵ کيلوگرم به عنوان پنجمی اين رقابت‌ها رسيد.

محسن حاجی‌پور نماينده وزن ۵۹ کيلوگرم ايران نيز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ديدار رده‌بندی وزن ۱۳۰ کيلوگرم:

در ديدار رده‌بندی وزن ۱۳۰ کيلوگرم اين رقابت‌ها هم بشير باباجان‌زاده آخرين نماينده ايران برابر ناوين از هند به روی تشک رفت و در پايان موفق شد حريف خود را شکست دهد و به مدال برنز دست يابد.

باباجان زاده در رقابت های صبح امروز(يکشنبه) در دور نخست با نتيجه ۴ بر يک مرات رامونوف از قرقيزستان را شکست داده بود. (رامانوف به دليل مصدوميت به کشتی ادامه نداد) وی در دور بعد و در مرحله يک چهارم‌نهايی با نتيجه ۸ بر صفر محمد ابراهيم از بحرين را شکست داد و به مرحله نيمه‌نهايی راه يافت. باباجان‌زاده برای حضور در ديدار فينال به مصاف نورماخان تيناليف قهرمان بازی های آسيايی ۲۰۱۴ و دارنده مدال برنز جهان رفت اما با يک داوری يک طرفه و با يک اخطار با نتيجه يک بر صفر مغلوب اين کشتی‌گير شد و به ديدار رده‌بندی رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016