دوشنبه 11 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

عيادت دايی از مايلی کهن، بغض ها ترکيد، کينه ها فرو ريخت

تهران - ايرنا - بيمارستان قلب تهران - جايی که قلب «محمد مايلی کهن» سرمربی سابق تيم ملی فوتبال ايران به آن سپرده شده است- روز گذشته صحنه رقم خوردن يک تصوير زيبای ديگر از زندگی بود. «علی دايی» آقای گل جهان و مرد محبوب پرسپوليس ها به عيادت محمد مايلی رفت تا با هم همه کينه ها را يک جا بشويند و همه بغض های فرو خورده را يک جا بترکانند.

سرمربی پيشين تيم ملی ايران که همواره دغدغه سلامت ورزش کشور را هوار می کشد، اما اکنون به دليل بيماری قلبی در بيمارستان بستری است، ديروز «ملاقات کننده خاصی» را در آغوش کشيد. هر دو با هم بغض کردند، هر دو با هم گريستند و سپس هر دو به هم لبخند زدند. دايی برای مايلی کهن از خداوند منان آرزوی سلامت کرد و محمد مايلی قدردان آن شد که در دنيای ورزش هنوز رسم جوانمردی، مروت و محبت زنده است و کدورت ها عمری کوتاه دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ديگر عيادت کنندگان از جمله «کريم باقری»، «حبيب کاشانی» و «محمد دايی» که تحت تاثير اين صحنه زيبا قرار گرفته بودند، از اينکه اين دو بعد چهره ورزشی و نامی فوتبال پس از مدت ها دلخوری ها را کنار نهاده و هم يکديگر را در آغوش گرفته اند، اشک شوق و رضايت ريختند.

چنين به نظر می رسد که «علی دايی» و «محمد مايلی کهن» که پيش از اين بارها با يکديگر به اختلاف نظر خورده بودند، با خلق اين صحنه زيبا و پشت سر گذشتن گذشته های تلخ، به کدورت های فوتبالی خود پايان دادند.

اما اين ملاقات چگونه رقم خورد؟ گفته می شود يکی از برنامه های تلويزيونی مصاحبه ای کوتاه از مايلی کهن در بيمارستان را منتشر کرد که او روی تخت بيمارستان اعلام می کند اگر باعث ناراحتی دايی شده و قصوری در اين رابطه داشته، حاضر است صورتش را ببوسد.

اين اظهارات دايی را به فکر فرو می برد و بلافاصله به همراه برادرش - محمد دايی- راهی بيمارستان می شود و از مايلی کهن عيادت می کند. ملاقات اين دو در حالی که هر دو اشک در چشمان شان جمع شده بود باعث می شود لحظات احساسی در بيمارستان شکل گيرد. در زمان اين عيادت هيچ گلايه ای بابت رفتار گذشته اين دو صورت نمی گيرد و مايلی کهن از حضور دايی تشکر و او نيز متقابلا برای مايلی کهن آرزوی سلامتی می کند.

برای محمد مايلی کهن آرزوی سلامت می کنيم و به دايی نيز تبريک می گوييم که فارغ از دغدغه ها و لحظات هيجانی فوتبالی، دل قوی داشت و از مرد خاکی فوتبال ايران عيادت کرد و غبار کينه ها را شست وشو داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016