دوشنبه 15 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پيام علی دايی به نکونام و تيم ملی

علی دايی در اقدامی جالب نزديک شدن نکونام به شکستن رکوردهای تعداد بازی ملی را تبريک گفت و برای تيم ملی آرزوی موفقيت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، در حالی که برخی بر اين باورند که بازی کردن نکونام مقابل عراق صرفا به منظور شکستن رکورد بازی‌های ملی علی دايی بود، سرمربی سابق پرسپوليس طی پيامی به کاپيتان تيم ملی از اين موضوع ابراز خوشحالی کرد. در اين پيام آمده است: آقا جواد! کاپيتان محترم تيم ملی، تلاش‌هايت را ارج می‌نهم و از اينکه به زودی عنوان بيشترين بازی ملی در تيم کشورمان نصيب تو می‌شود از صميم قلب خوشحالم و به تو تبريک می‌گويم. ورای اين رکورد داخلی آرزويم شکست رکورد بهترين گلزن ملی دنيا توسط يک ايرانی است که ان‌شاءالله اين رکورد در دست يک ايرانی باقی بماند.

علی دايی در ادامه اين پيام آورده است: می‌دانم کارلوس کی‌روش از تدارکات تيم دلخور است و آن گونه که شايسته تيم ملی بود، اين تيم تجهيز و آماده نشد. اما با شناختی که از اين مربی بزرگ و تو و هم‌بازيانت دارم می‌دانم که در عرصه جام ملت‌ها افتخارآفرينی خواهيد کرد و نشان می‌دهيد که با وجود همه مشکلات، می‌توان فعل خواستن را صرف کرد.

سرمربی اسبق تيم ملی فوتبال در بخش ديگری از اين پيام آورده است به عنوان يک هوادار تيم ملی در لحظه لحظه بازی‌هايتان خود را کنارتان می‌بينم و برای موفقيت اين تيم دعا می‌کنم. ان‌شاءالله برای ديدار فينال در استراليا خواهم بود تا از نزديک جام را در دستان کاپيتان تيم ملی کشورم و ساير ملی‌پوشان ببينم. به کاستی‌ها و برخی اظهارات مغرضانه توجه نکن. ترديدی ندارم که تو و همبازيانت به همراه کی‌روش و کادرش شايسته بهترين‌ها هستند. به اميد سربلندی ايران و ايرانی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016