شنبه 6 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پرویز مظلومی: به حمایت هواداران نیاز دارم

prwyz_mzlwmy_0.jpg
سرمربی استقلال با بیان اینکه مهدی رحمتی یکی از دروازه‌بانان خوب و بزرگ فوتبال ایران است، گفت: او دروازه‌بان اول ما در این فصل خواهد بود.
به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در حاشیه اولین تمرین استقلال در زمین شماره دو آزادی با بیان این مطلب افزود: امروز اولین تمرین خود را با تعدادی از بازیکنان شروع کردیم و انشاءالله در روزهای آتی تمرینات با حضور بازیکنان بیشتر، شکل بهتری به خود خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: کمیته نقل وانتقال باشگاه به شدت تلاش می‌کند تا آن بازیکنانی که مد نظر ماست جذب کرده تا بتوانیم یک تیم خوب را روانه میدان کنیم.

مظلومی در خصوص حضور هواداران در تمرین امروز نیز گفت: هوادارانی که امروز در اینجا حضور دارند، سرمایه‌های استقلال هستند و من به حمایت و کمک آنها تا پایان فصل نیاز دارم و از آنها می‌خواهم که شرایط را درک کرده و با تمام وجود تیم خود را مورد حمایت قرار دهند.

سرمربی استقلال در خصوص اعلام نفرات کادر فنی نیز گفت: کادری که من اعلام کرده‌ام همه از پیشکسوتان استقلال هستند، محمد نوازی، سیروس دین محمدی، حسین ترابپور، اینها همگی از پیشکسوتان استقلال هستند و مجید صالح نیز مدتی در استقلال حضور داشته و امسال به ما کمک خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی نیز گفت: فرهاد مشاور ماست و چند روزی گرفتار است و پس از رفع گرفتاری‌اش حتما در کنار ما خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد.

مظلومی در خصوص حضور رحمتی، طالب‌لو و محسن فروزان نیز گفت: رحمتی را به طور حتم جذب خواهیم کرد و او دروازه‌بان اول ما خواهد بود و ما با فروزان و طالب‌لو صحبت کرده‌ایم و قطعا با توجه به اینکه آنها قرارداد دارند و تعهد به این باشگاه دارند در حال حاضر با ما تمرین می‌کنند و در آینده‌ای نه چندان دور وضعیت آنها به طور کامل مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که تا به حال جذب کرده‌اید رضایت بخش بوده است یا خیر، گفت: بازیکنانی که جذب شده‌اند و یا در حال جذب آنها هستیم همه با نظر مستقیم من است و من رضایت کامل را از کمیته نقل و انتقالات دارم و مطمئنم آنها تلاش می‌کنند تا آنچه را که مورد نظر استقلال است، جذب کنند.

مظلومی در خصوص رضا عنایتی، امیرحسین صادقی نیز گفت: این دو از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران هستند اما باید بپذیریم استقلال چارچوب خاص خودش را دارد و فردا با این دو بازیکن جلسه داریم و سپس وضعیت این دو مشخص خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران تیم را مورد تشویق قرار دهند و فرد خاصی را تشویق نکنند و مطمئن باشید من حتی اگر یک روز در این باشگاه به عنوان سرمربی حضور داشته باشم تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم موفق باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016