شنبه 13 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

واليبال ايران برد و حذف شد

تيم ملی واليبال ايران در يک بازی هماهنگ پيروزی قابل انتظاری برابر روسيه به دست آورد و در طول سه ست متوالی حريف آبی پوش را شکست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سيما، ست سوم مسابقه تيم ملی واليبال کشورمان و روسيه بار ديگر با بازی خوب بچه های تيم ملی کشورمان ۲۵ بر ۲۱ پايان يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيم ملی واليبال ايران در يک بازی هماهنگ پيروزی قابل انتظاری برابر روسيه به دست آورد و در طول سه ست متوالی حريف آبی پوش را شکست داد.

اين سومين پيروزی ايران در ليگ جهانی مقابل روس ها بود تا در اين تورنمنت هيچ بردی به دست نياورند.


لهستان صعود کرد - ديدار دوم ايران و روسيه تشريفاتی شد

تيم ملی واليبال لهستان با کسب دو امتياز در ديدارنخست برابر آمريکا مسافر مرحله نهايی ليک جهانی واليبال در برزيل شد .

به گزارش ايرنا- دو تيم آمريکا و لهستان در حالی در چارچوب هفته هشتم ليک جهانی به مصاف يکديگر رفتند که لهستانی های ميزبان برای نهايی شدن

صعودشان به مرحله نهايی ليک جهانی - تنها به دو امتياز نياز داشتند .

ملی پوشان لهستان در اين مسابقه سه بر دو برابر آمريکا پيروز شدند وبا کسب دو امتياز جشن صعود و پيروزی گرفتند اين تيم با ــ امتياز و

اطمينان از کسب رتبه دوم جدول گروه B سطح يک به مرحله نهايی ليک جهانی واليبال که به ميزبانی برزيل برگزار می شود- صعود کرد .

تيم ملی واليبال لهستان در ست های اول و سوم مغلوب ميهمان خود شد و در ست های دوم - چهارم و پنجم به پيروزی رسيد و دو امتياز شيرين کسب کرد .

در مرحله نهايی ليک جهانی واليبال سه تيم از گروه A سطح يک (برزيل صدرنشين و ميزبان مرحله نهايی - ايتاليا و صربستان ) دو تيم از گروه B

سطح يک (آمريکا و لهستان ) و قهرمان مرحله نهايی سطح دو که هفته آينده مشخص می شود- به مصاف يکديگر می روند .

با توجه به نتايج به دست آمده در ديدارهای امروز ليک جهانی مسابقه فردای دو تيم ايران و روسيه که ساعت ــ در سالن ــ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود- تشريفاتی برای ايران خواهد بود و نتيجه آن برای صعود تيم ايران تاثيری نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016