پنجشنبه 11 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

طارمی: ويزای قطر در جيبم بود اما از ماندن خوشحالم

تهران - ايرنا - مهاجم جوان و پديده تيم فوتبال پرسپوليس گفت: توافقم با طاهری ۵ دقيقه هم طول نکشيد در حالی که ويزای قطر در جيبم بود اما تصميم گرفتم يک سال ديگر در پرسپوليس بمانم.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس، مهدی طارمی افزود: در شرايطی که شايد همه فکر می کردند من با باشگاه مشکل مالی دارم، توافق من با آقای طاهری پنج دقيقه هم طول نکشيد. اين در حالی بود که ويزای قطر هم در جيبم آماده بود ولی تصميم گرفتم يک سال ديگر در پرسپوليس باشم و از اين تصميم بسيار خوشحالم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: آنچه باعث بروز مشکل شده بود، مسائلی آزار دهنده و ناراحت کننده در گذشته بود. مسائلی که در روزهای اخير در گفتگوهايی که با کاشانی و طاهری داشتيم، ديگر وجود نداشت تا همه چيز ظرف پنج دقيقه تمام شود. حتی برای اينکه ثابت کنم موضوع مالی، مشکل موجود نيست، تعيين مبلغ مورد توافق را به خود طاهری سپردم و بعد از تعيين رقم درباره پيش پرداخت هم صحبتی نکردم.

طارمی درباره تغيير شماره پيراهنش خاطرنشان کرد: افتخار بزرگی بود که سال قبل شماره ۱۷ که پيراهن بزرگانی چون فرشاد پيوس و مهدی مهدوی کيا بود را به تن کردم و مسووليت سنگينی بود و از آنها به خاطر حمايت هايشان قدردانی می کنم. برای اين فصل شماره ۹ را انتخاب کردم چون هميشه در تيم های قبلی خودم شماره ۹ را می پوشيدم و از همينجا از همه بزرگانی که اين شماره را در پرسپوليس به تن کرده اند رخصت می خواهم.

وی درباره دليل تاخير برای حضور در تمرينات تصريح کرد: بايد به بوشهر بروم و ضمن انجام کارهای نيمه کاره، وسايلم را همراهم بياورم. به خاطر همان مسائلی که گفتم تصميم من برای رفتن به قدری جدی بود که حتی خانه ام را تحويل دادم و حالا بايد برای آوردن وسايلم برگردم و قرار است در اين مدت دوستانم برای من منزلی را پيدا کنند و به اميد خدا از روز شنبه در تمرينات حاضر خواهم بود.

طارمی در پاسخ به اين سئوال که برخی مطرح کردند او پولکی شده و خودش را گم کرده است توضيح داد: کسی از پول بدش نمی آيد اما اگر موضوع اين بود، کمی چانه می زديم ولی اينطور نبود. من فراموش نکردم سال قبل همين زمان کجا بودم و روزی که گذشته خودم را فراموش کنم، اول نابودی فوتبال من است. من با عشق به پرسپوليس آمدم و با عشق به پرسپوليس هم می مانم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016