دوشنبه 15 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

مسی جايزه بهترين بازيکن کوپا آمه‌ريکا را نپذيرفت

کاپيتان تيم ملی فوتبال آرژانتين از پذيرفتن جايزه بهترين بازيکن رقابت‌های کوپا آمه‌ريکا سر باز زد.

به گزارش ايسنا، آلبی سلسته در فينال رقابت های قهرمانی آمريکای جنوبی به مصاف شيلی رفت و پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه، در ضربه‌های پنالتی با نتيجه چهار بر يک مغلوب تيم ملی فوتبال شيلی، ميزبان اين رقابت ها شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ليونل مسی که در اين دوره از رقابت‌ها يک گل به ثمر رساند اما به عقيده بسياری از کارشناسان نقش مهمی در رسيدن آرژانتين به فينال ايفا کرد. برگزار کنندگان اين مسابقه ها که پس از فينال، ليونل مسی را به عنوان بهترين بازيکن اين دوره برگزيده بودند، با تصميم عجيبی از سوی مسی مواجه شدند. آنها که منتظر بودند کاپيتان آرژانتين برای دريافت جايزه‌اش روی سکو برود، در نهايت شگفتی ديدند که اين بازيکن به سمت آنها نرفت و در نهايت هم اعلام کرد اين جايزه را بايد به بازيکن ديگری بدهند.

ليونل مسی پس از شکست در يک فينال ديگر به همراه آرژانتين، روزهای خوبی را سپری نمی کند. او ديگر دوست ندارد مدال نايب قهرمانی را دريافت کند و از گرفتن جايزه بهترين بازيکن تورنمنت نيز سر باز زد.

مسی حرکت مشابهی را در ديدار نخست کوپا آمه ريکا مقابل پاراگوئه انجام داد. در آن ديدار آرژانتين در نيمه نخست با دو گل از حريف پيش افتاد اما در نيمه دوم دو بار دروازه اش باز شد تا تساوی دو بر دو، نتيجه نهايی بازی باشد.

مسی که از آن تساوی هم عصبانی شده بود، از دريافت جايزه‌اش که به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شده بود نيز سر باز زد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016