چهارشنبه 7 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

نگرانی مظلومی برای حضور در لیگ

1759131.jpg
درحالیکه پرویز مظلومی نگران فاز تهاجمی استقلالی است که در سه دیدار تدارکاتی گذشته تنها یک گل زده است، پروسه عقد قرارداد با پروچیچ هم با مشکلات مواجه شده که کار را به استعلام گرفتن رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، استقلال در سه دیدار تدارکاتی خود برابر نیروی زمینی و پیکان و استقلال اهواز تنها یک گل به حریفان زد که این آمار آنهم در برابر تیم‌هایی که حتی لیگ برتری هم نیستند موجب نگرانی شدید پرویز مظلومی و منصور پورحیدری شده است.

البته استقلال هنوز به هماهنگی کامل نرسیده و از نظر بدنسازی هم در بالاترین حد خود به سر نمی‌برد اما واقعیت این است که در مقابل تیم‌های ذکر شده با وجود این ناهماهنگی باید تاکید کرد که آمار گلزنی استقلال بسیار پایین است و فاز تهاجمی این تیم نگران کننده. به همین دلیل پرویز مظلومی به شدت برای شروع لیگ نگران شده است و به شدت منتظر پروپیچ است تا باشگاه مشکل او را حل کند و به توافق نهایی برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این میان مشکلی که وجود دارد این است که ظاهرا این بازیکن باید تا (۲مرداد ۱۳۹۴) اقدام به درخواست ITC کرده باشد و هر درخواستی بعد از این تاریخ در صورتی مورد تایید قرار می‌گیرد که بازیکن فوق‌الذکر تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه یک مرداد با باشگاه سابق خود فسخ قرارداد کرده باشد. این در حالی است که در این رابطه تردیدهایی وجود دارد که آیا او تا ساعات ذکر شده چنین حرکتی را انجام داده باشد.

البته باشگاه استقلال برای فرار از شرایطی که موتومبا برای راه آهن رقم زد در حال نامه‌نگاری با فیفا است و قصد دارد از این جذب مطمئن شود یا راهی برای آن پیدا کند اما هرچه هست به هر حال این اتفاق موجب نگرانی پرویز مظلومی شده چرا که بدون جذب پروپیچ که گلزن قهاری هم هست استقلال به مشکل برخورد می‌کند.

باید دید در نهایت استقلال برای رفع این مشکل چه خواهد کرد و چگونه سپر تهاجمی خود را تقویت می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016