شنبه 10 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: مشکلات حل نشود، می‌روم

امير قلعه‌نويی می‌گويد اولويتش برای ادامه همکاری با ملوان پرداخت حق و حقوق بازيکنان، تيم پشتيبانی، کادر پزشکی و همکارانش است در غير اين صورت با عذرخواهی از هو‌اد‌ا‌ران اين تيم شمالی از ادامه کار انصراف خواهد داد.

سرمربی تيم ملوان که به خاطر ثبت نشدن قراردادش در بازی برابر ذوب آهن روی نيمکت تيمش ننشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايسنا درباره شرايط اين تيم گفت: منتظر هستم تا آقای دنيامالی حق و حقوق بازيکنان را بدهد. از روز اول هم گفتم يکی از شرايطم برای کار در ملوان پرداخت حق و حقوق بازيکنان است؛ بازيکنانی که در نهايت مظلوميت در اين تيم ريشه‌دار مشغول به کار هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: می‌خواهم سه بار جمله‌ام را تکرار کنم و از شما هم می‌خواهم عين اين سه بار را بنويسيد که بازيکنان ملوان، بازيکنان مظلومی هستند. اميدوارم که حق و حقوق آنها خيلی زود پرداخت شود، در غير اين صورت در اين هفته‌ معذرت خواهی خواهم کرد و علی‌رغم ميل باطنی‌ام که دوست دارم در تيم ريشه دار ملوان و برای مردم گيلان و انزلی کار کنم از ادامه کار انصراف خواهم داد. البته تاکنون نه يک ريال گرفته‌ام و اگر کار را ادامه ندهم يک ريال هم نخواهم گرفت. متاسفانه ملوان از نظر امکانات و سخت افزاری بسيار ضعيف است. تعجب می‌کنم که چطور چنين تيم با سابقه و قديمی اين چنينی به لحاظ ساختاری ضعيف است. فکر می‌کنم که اگر ملوان در يکی، دو پست تقويت شود حرف‌های زيادی برای گفتن خواهد داشت. ملوانی که ديروز شما شاهد آن بوديد و موفق شد ذوب آهن را شکست دهد، تنها ۴۰ درصد از آن تيمی است که من توقع دارم و مطمئنا اگر شرايط اصلاح شود ملوان حرف‌های زيادی برای گفتن خواهد داشت.

وی با بيان اين که اگر مشکلات ادامه پيدا کند اميدی به آينده نخواهد بود، گفت: ممکن است در اين شرايط، بازيکنان يکی، دو بازی را ببرند، اما بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ادامه کار در اين شرايط بی فايده خواهد بود. يک برد تنها می‌تواند يک مسکن باشد. به‌ هر‌ حال اين بازيکنان در زندگی خود برنامه‌ای دارند و برای قراردادی که بسته‌اند بر‌نامه‌ريزی کرده‌اند. امروز تازه قرار است از قرارداد جديد به چند بازيکن بزرگ تيم ۱۰ ميليون پول بدهند، اما کادر پزشکی، پشتيبانی و کادرفنی بدون يک ريال تا به حال کار کرده‌اند و از آنها بسيار ممنون هستم. البته بايد به هو‌اد‌ا‌ران هم اشاره کنم که چه در تمرينات روزهای گذشته و چه در بازی ديروز ما را تنها نگذاشتند و مطمئن هستم در هفته‌های آينده استقبال بيشتری از تيم خواهد شد. البته به شرط اين که هيات مديره بخواهد که تيم به روزهای خوب گذشته باز گردد.

قلعه‌نويی با اشاره به بازی‌های ملوان در هفته‌های ابتدايی ليگ گفت: در سه، چهار هفته‌ اول بازی‌های بسيار سختی داريم که بازی نخست را به لطف خدا و اهل بيت و با همت بازيکنان با پيروزی پشت سر گذاشتيم. آن هم مقابل ذوب آهنی که به نظرم بالاتر از سطح فو‌تبا‌ل ايران بازی می‌کند. به‌ هر‌ حال سه امتياز را گرفتيم، اما اگر شرايط رو به راه نشود اين سه امتياز ارزشی نخواهد داشت.

وی با اشاره به قول های داده شده برای حل مشکلات ملوان گفت: سرعت تصميم گيری خيلی ضعيف است و آن طور که بايد و شايد به دنبال حل مشکلات نيستند. آقای دنيامالی قبل از رفتنش قول‌هايی داد و اميدوارم که بتواند مشکلات پرداختی بازيکنان را حل کند. من بايد از همه بازيکنان به ويژه‌ بزرگترهای تيم مثل مازيار، پژمان و بقيه تشکر کنم. می‌خواهم بازيکنانم آرامش داشته باشند و علاقه ای ندارم که تجربه تلخ پارسال برايم تکرار شود. اگر از بازيکن توقع انجام بازی با کيفيتی داريم بايد ذهنش را آرام نگه داريم. همان طور که گفتم اولويت برای من پرداختی به بازيکنان، تيم پشتيبانی، کادر پزشکی ، همکارانم در کادرفنی و در نهايت خودم است. اميدوارم که بتوانند با حل اين مشکلات شرايط را برای تکرار روزهای خوب ملوان فراهم کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016