پنجشنبه 15 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دایی: در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

1785754.jpg
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به دیدار تیمش با نفت تهران گفت: در هر بازی برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم اما می دانیم که برابر نفت بازی سختی داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار با نفت تهران که ظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ با نزدیک به ۴۰ دقیقه تاخیر برگزار شد با تسلیت به خاطر درگذشت تعدادی از خبرنگاران جوان و نامگذاری هفته دوم به یاد این خبرنگاران فقید گفت: به خاطر تاخیری که وجود داشت عذرخواهی می کنم. این تاخیر به خاطر ناهماهنگی بین من و مدیر رسانه ای تیم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ارزیابی اش از دیدار با نفت در هفته دوم لیگ برتر گفت: تیم نفت از کادر مدیریتی خوبی برخوردار است و این باعث شده که روند خوبی داشته باشد. من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. منصوریان دوست من است و تیم خوبی را جمع کرده است. ما کار سختی داریم اما برای سه امتیاز مبارزه می کنیم.

علی دایی ادامه داد: تیم ما دیر جمع شده و کم تمرین داشته است. ضمن اینکه بازیهای تدارتی زیادی هم نداشته ایم اما با این حال فکر می کنم بازیکنان ما توانایی فنی دارند که بتوانیم در این دیدار با دست پر خارج شود. ما در هیچ بازی برای باخت به زمین نمی رویم و برای بردن وارد میدان می شویم. می توانیم در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد خط حمله این تیم و محمد قاضی گفت: او در دیدار هفته اول ما موقعیت های زیادی داشت و هر چند موقعیت هایی را هم از دست داد اما من را به آینده امیدوار کرد و قطعا در بازیهای بعدی می توانیم از وی بهتر استفاده کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016