دوشنبه 2 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایتالیا با شکست یوونتوس و آث میلان

تهران- ایرنا- تیم های فوتبال یوونتوس و آث میلان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایتالیا را با شکست در برابر حریفانشان آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایتالیا معروف به سری آ، با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در اولین دیدار، یوونتوس قهرمان فصل قبل لیگ برتر ایتالیا برابر اودینزه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل این بازی را «شریل سریو» در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دیگر دیدار این هفته، اینترمیلان که تا دقیقه ۹۰ به تساوی بدون گل برابر آتالانتا رضایت داده بود، با گل «استفان جووتیچ» در وقت های اضافه به پیروزی دست یافت تا بر خلاف رقیبان دیرینه خود، سری آ را با برتری و کسب ۳ امتیاز آغاز کند.

پالرمو نیز در این هفته با گل دقیقه ۹۰، «عبدالحمدی الکوتاری» از سد جنوا عبور کرد و کیه وو ۳ بر یک امپولی را شکست داد. گل های این دیدار را «ریکاردو مگی یورینی» (۵۵)، «والتر بیرسا» (۶۰) و «آلبرتو پلوشی» (۶۳) برای کیه وو به ثمر رساندند و تک گل امپولی را نیز «ریکاردو دوساپورانو» در دقیقه ۷ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این هفته، ساسولو ۲ بر یک ناپولی را شکست داد و تورینو با همین نتیجه از سد فروسینون که از سری بی به لیگ برتر فوتبال ایتالیا صعود کرده، گذشت.

در مهمترین دیدار هفته نخست، فیورنتینا و آث میلان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر فیورنتینا به پایان رسید. در این دیدار «مارکوس آلونسو» در دقیقه ۳۸ و «ژورف ایلیچ» در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی برای فیورنتینا گلزنی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016