دوشنبه 2 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تیم والیبال نوجوانان ایران سوم جهان شد

والیبال قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان؛
ایران با شکست روسیه سوم شد

تیم والیبال زیر ۱۹ سال ایران با برتری مقابل روسیه در دیدار رده‌بندی به مدال برنز رقابتهای والیبال زیر ۱۹ سال قهرمانی جهان دست پیدا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال زیر ۱۹ سال ایران در دیدار سوم- چهارمی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد روسیه گذشته و به عنوان سومی دست یابد.

ایران در دست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ از سد روسیه گذشت اما دست دوم را با نتیجه نزدیک ۲۸ بر ۲۶ به این تیم باخت. شاگردان محمد وکیلی در دو دست بعدی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ مقابل حریف خود به برتری رسیدند و مدال برنز گرفتند.

رسول آقچلی، کاپیتان تیم زیر ۱۹ سال ایران، با کسب ۴۰ امتیاز دست به کار شگفت انگیزی زد و عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

در دیدار پایانی که بین آرژانتین میزبان و لهستان برگزار شد، این لهستانی‎ها بودند که در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به برتری رسیدند و برای نخستین بار قهرمان رده زیر ۱۹ سال شدند.

لهستان دست نخست را ۲۵ بر ۲۲ باخت اما در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید. دست سوم در این بازی پایاپای با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود آرژانتین به پایان رسید اما این لهستانی‌ها بودند که در دست جهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسیدند. دست پنجم و سرنوشت ساز هم با نتیجه ۱۵ بر ۷ به سود لهستان به پایان رسید تا برای نخستین بار به عنوان قهرمانی برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016