پنجشنبه 30 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

نتایج لیگ قهرمانان اروپا؛ سیتی برد، منچس‌تر مساوی کرد

خبرآنلاین ـ ورزش> فوتبال جهان - هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا هم امشب با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ در مهم‌ترین بازی شب دوم هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو فرانس به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید. رئال با کلی مصدوم از گرت بیل گرفته تا خامس رودریگز پا به این مسابقه گذاشته بود و لوران بلان هم تیم خود را با تمام توان راهی زمین کرده بود. در مجموع تماشاگران هر دو نیمه بازی متعادلی را شاهد بودند و هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند. نکته مهم در این مسابقه رویارویی دوباره کریس رونالدو و زلاتان ابراهیمویچ بود که هیچ یک عملکرد قابل قبولی نداشتند. در دیگر بازی این گروه مالمو با ۱ گل از سد شاختار گذشت. رئال و پی اس جی با ۷ امتیاز تیم‌های اول و دوم این گروه هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منچس‌تر یونایتد هم که برای رویارویی با زسکا مسکو به روسیه رفته بود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید. شاگردان فن خال ابتدا با گل دومبیا از حریف عقب افتادند اما آنتونی مارشیال در دقیقه ۶۵ بازی را به تساوی کشاند. رومان ارمنکو از زسکا مسکو در دقیقه ۱۴ یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. در دیگر بازی این گروه ولفسبورگ موفق شد ۲ بر ۰ آیندهوون را شکست دهد. این تیم با برد شیرین امشب ۶ امتیازی شد و صدر جدول را برای خود کرد. منچس‌تر و زسکا هم با ۴ امتیاز پشت سر ولفسبورگ قرار دارند.

منچس‌تر سیتی دیگر تیم انگلیسی بود که امشب به مصاف حریف خود رفت. تیم انگلیسی که مهاجم تاثیرگزار خود یعنی سرخیو آگوئرو را به همراه نداشت در خانه مقابل سویا به ۱-۱ متوقف شد. کونپلیانکا ابتدا برای سویا گلزنی کرد. بعد از آن در دقیقه ۳۶ عادل رامی یک گل به خودی وارد دروازه نماینده اسپانیا کرد و در دقایق آخر هم دی بویرن موفق شد گل دوم سیتی را بزند و تیمش را برنده کند. در دیگر بازی این گروه یوونتوس نتوانست روند خوب خود در لیگ قهرمانان را ادامه دهد و مقابل مونشن گلادباخ به تساوی خانگی ۰-۰ رسید. در جدول این گروه یووه ۷ امتیازی شد و در صدر ماند و سویا و من سیتی هم با ۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

اتلتیکو مادرید دیگر تیم اسپانیایی که امشب به مصاف حریف خود رفت بر خلاف رئال مادرید و سویا، با ۴ گل از سد آستانه قزاقستان گذشت. سائول، جکسون مارتینز و اولیور تورس برای تیم دیگو سیمئونه گلزنی کردند. ددچکو بازیکن آستانه هم دیگر گل اتلتیکو را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. در دیگر بازی این گروه گالاتاسرای بازی ۱ بر ۰ باخته مقابل بنفیکا را با برد ۲ بر ۱ عوض کرد. سلجوق اینان و لوکاس پدولسکی برای گالا و گایتان برای بنفیکا گلزنی کردند. در جدول این گروه اتلتیکو از باخت بنفیکا استفاده کرد و با ۶ امتیاز در کنار این تیم قرار رفت. گالاتاسرای هم ۴ امتیازی شد و به وضعیت خود بهبود بخشید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016