دوشنبه 11 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشیان به کروش تذکر داد اما به اسدی نه

2015_11_1_16_46_39.jpg
علی کفاشیان که در مقابل تمام مصاحبه ها و بیانیه های چند روز اخیر کروش و اسدی واکنش جدی نداشت، حالا به کروش تذکر داده که دیگر بدون اجازه حق مصاحبه ندارد. اما او چنین تذکری را به اسدی که طرف دیگر این دعواست، نداده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان در حاشیه امضا توافق نامه با فدراسیون فوتبال نروژ به ماجرای درگیری کروش و اسدی پرداخت و گفت: وجود چنین فضایی تاسف برانگیز است و ما به کروش تذکر کتبی داده ایم که هرگونه مصاحبه بدون اجازه فدراسیون تخلف محسوب می شود.

فردا دوشنبه در جلسه ای حضورا این تذکر را به صورت جدی به کروش ابلاغ خواهم کرد. در ایجاد چنین فضایی رسانه ها مقصر هستند و آنها سنگی در چاه انداختند که حالا صد نفر باید آن را دربیاورند. این اختلاف نظر نباید رسانه ای می شد.

کفاشیان در پاسخ به این که آیا در جلسه با کروش اسدی هم حضور خواهد داشت گفت: من جلسه ای با کروش برگزار می کنم و تذکراتم را به او می دهم و اگر نیاز باشد اسدی را به جلسه فرا می خوانم تا توضیحاتش را بدهد. کروش و اسدی باید برنامه های خودشان را بر اساس وظایفشان پیگیری کنند و به آن ها فکر کنند تا حاشیه ای پیش نیاید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رییس فدراسیون فوتبال درباره واکنش فدراسیون به شکایت احتمالی باشگاه استقلال از کروش به دلیل آنکه مربی تیم ملی علت دعوت نکردن مهدی رحمتی را مشکل شخصیتی او عنوان کرده است، گفت:‌ این حرف را کروش زده و درباره آن از خودش بپرسید.

همچنین اسدی دبیرکل فدراسیون درباره اینکه آیا کروش از شما امکانات درخواست کرده گفت: من و کروش دو جلسه با هم برگزار کردیم که جلسه اول در حضور کفاشیان برگزار شد و جلسه دوم برای رفع ابهامات برگزار شد و جلسه دیگری با هم نداشتیم. ما در فدراسیون مسئول هستیم تا با همه بضاعت خود برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016