سه شنبه 8 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

نکونام دستيار کی‌روش شد، پيروانی سرپرست تيم ملی

• کاپيتان سابق تيم ملی، بعد از خداحافظی از دنيای فوتبال، به جمع کادرفنی تيم‌ملی ايران اضافه شد.

خبرگزاری صداوسیما - افشين پيروانی به عنوان مدير تيم‌ ملی فوتبال ايران انتخاب شد. پيروانی سابقه سرمربيگری در تيم پرسپوليس را داشته و سال‌ها بازيکن تيم ملی ايران بوده است.

در پايان جلسه امروز کارلوس کی‌روش با اعضای هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال دستيار ايرانی او و مديراجرايی تيم ملی مشخص شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براين اساس افشين پيروانی، کاپيتان پيشين پرسپوليس از اين پس به عنوان مدير تيم ملی يا همان سرپرست اين تيم فعاليت خواهد کرد و جواد نکونام نيز دستيار کی‌روش در تيم ملی شد.

افشين پيروانی بيش از ۱۰ سال در تيم ملی فوتبال کشورمان بازی کرده است و در کارنامه او حضور در ۶۶ بازی ملی ديده می‌شود.

جواد نکونام هم بعد از پشت سر گذاشتن ۱۵۰ بازی ملی در ديدار برابر سوئد از تيم ملی خداحافظی کرد و در حالی که در تيم اوساسونای اسپانيا فعاليت می کند به عنوان دستيار کی روش انتخاب شد.

سمت "مديريت اجرايی" جايگزين "سرپرستی" تيم ملی فوتبال شد

عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينکه امروز جلسه بسيار خوبی با اعضای هيئت رئيسه به همراه سرمربی تيم ملی داشتيم گفت: در جلسه امروز مصوب شد افشين پيروانی به عنوان مدير اجرايی تيم ملی در اين تيم مشغول بکار شود.

شهاب الدين عزيزی خادم افزود: البته لازم است بگويم که در ساختار جديد فدراسيون بين المللی فوتبال ديگر سرپرست در تيم های ملی معنا ندارد و سمت مدير اجرايی جايگزين آن شده است.

وی اضافه کرد: با درخواست سرمربی تيم ملی و موافقت هيئت رئيسه از اين پس جواد نکونام کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال به عنوان دستيار جديد کارلوس کی روش کار خود را در تيم ملی آغاز می کنند.

عزيزی خادم گفت: گذشته، گذشته و نبايد به آن برگرديم اگر علی کريمی يا هر کس ديگری در تيم ملی با کی روش به مشکل خورد مربوط به گذشته است و اصلاً صحبت کردن در اين خصوص صحيح نيست اميدوارم نکونام و پيروانی در تيم ملی موفق باشند و تيم ملی فوتبال هم روزهای خوبی پيش رو داشته باشد.

عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در پايان گفت: نکونام را کی روش به عنوان دستيار پيشنهاد داد و اعضای هيئت رئيسه فدراسيون هم افشين پيروانی را به عنوان مدير تيم به کی روش پيشنهاد دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016