پنجشنبه 15 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

رجزخوانی سرمربیان حریفان تیم ملی فوتبال ایران قبل از مسابقه


خورخه فوساتی و اولی اشتلیکه

پکن - ایرنا - «خورخه فوساتی» و «اولی اشتلیکه» سرمربیان تیم های ملی فوتبال قطر و کره جنوبی - از حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - قبل از انجام بازی امروز با خط و نشان کشیدن برای یکدیگر از پیروزی شاگردان خود در این مسابقه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، هر دو مربی در مصاحبه های خود اعلام کرده اند که بازی بسیار سختی در پیش دارند و با اینکه رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای همه تیم ها دشوار است ولی آنها امروز برای پیروزی به میدان می روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دیدار تیم های ملی فوتبال دو کشور امروز پنجشنبه در ورزشگاه «سو وون» در ۴۵ کیلومتری جنوب شهر سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان نیز امروز به مصاف ازبکستان در شهر تاشکند می رود.

«فوساتی» در خصوص این بازی گفت که به رغم احترام زیادی که برای تیم ملی فوتبال کره جنوبی و سرمربی با تجربه آن قائل است، اما تیمی پر قدرت را روانه میدان می کند تا کار برای حریف دشوار شود.

سرمربی اروگوئه ای افزود که ما دو شکست از تیم های ایران و ازبکستان داشته ایم و در انتهای جدول جا گرفته ایم. بنابر این نمی توانیم همچنان بازنده بمانیم و باید در برابر کره جنوبی یک مسابقه بسیار خوب و قدرتمند انجام دهیم.

او تاکید کرد: هیچکس نباید تیم قطر را دستکم بگیرد. این تیم بازیکنان بسیار خوب و سختکوشی دارد و کار را برای هر حریفی سخت خواهد کرد.

«دانیل کارنیو» سرمربی سابق تیم قطر که نتوانست نتایج خوبی با تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات مقدماتی جام جهانی کسب کند، بعد از دو شکست متوالی برابر تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در همین مرحله، جای خود را به دیگر هموطن خود «فوساتی» داد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر نیز در مصاحبه های خود در کره جنوبی گفته اند که ما به امروز نگاه می کنیم و گذشته را فراموش کرده ایم.

آنان افزودند که ما برای برد آمده ایم و شکست نمی خواهیم و هر آنچه سرمربی جدید بگوید در زمین به خوبی اجرا خواهیم کرد.

«اولی اشتلیکه» سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال کره جنوبی نیز گفته است که تیم او خود را برای دیدار سخت با قطر آماده کرده و اجازه نمی دهد تیمش تحت فشار قرار گیرد.

وی افزود: ما باید خیلی زود و قبل از قطر گل خود را به ثمر برسانیم و این مهم است بویژه آنکه در دیدار قبلی برابر سوریه به گل نرسیدیم و تساوی میان دو تیم کار را برای تیم ملی کره جنوبی که در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد، دشوارتر کرده است.

اشتلیکه سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی خاطر نشان کرد که ما یک دیدار بسیار سخت در پیش داریم اما یک تیم خوب، خود را در چنین مواقع ای اثبات می کند.

گفتنی است، تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و قطر در مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همراه با تیم های ایران، سوریه، چین و ازبکستان در گروه اول این مسابقات قرار دارند.

برنامه کامل دیدارهای امروز پنجشنبه به این شرح است:

کره جنوبی - قطر/ ساعت ۱۴:۳۰
چین - سوریه/ ساعت ۱۵
ازبکستان - ایران/ ساعت ۱۶:۳۰

در پایان مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، تیم های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند و تیم های سوم در دیدار پلی اف با یکدیگر رقابت می کنند.

برنده پلی اف آسیا در دیدار دیگری با تیم چهارم کونکاکاف روبرو خواهد شد تا برنده این بازی رفت و برگشت نیز، مسافر جام جهانی شود.

جدول رده بندی این گروه:

۱- ازبکستان ۶ امتیاز
۲- ایران ۴ امتیاز
۳- کره جنوبی ۴ امتیاز
۴- چین یک امتیاز
۵- سوریه یک امتیاز
۶- قطر بدون امتیاز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016