پنجشنبه 15 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پیش بازی ایتالیا - اسپانیا؛ فرصتی برای انتقام از آتزوری

وبسایت رسمی برنامه نود - مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره اروپا با برگزار چند بازی برگزار می شود که در جذاب ترین بازی، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، در چارچوب دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره اروپا و از گروه G، دیدار تیم های ایتالیا و اسپانیا پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ در ورزشگاه یوونتوس به قضاوت دکتر فیلیکس بریش آلمانی برگزار خواهد شد. وجه مشترک هر دو تیم این است که هر دو تیم ایتالیا و اسپانیا پس از یورو ۲۰۱۶ دچار تغییراتی عمده در کادر مربیگری خود شدند. ایتالیا با جامپیرو ونتورا در بازی نخست از مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف رژیم اشغالگر قدس رفت و با نتیجه ۳-۱ پیروز شد. اسپانیا نیز با خولن لوپتگی یک بازی راحت را مقابل لیختن اشتاین با برتری ۸-۰ به پایان برد. تقابل این دو تیم یک آزمون جدی برای سرمربی های جدید آتزوری و لاروخا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نکات آماری بازی

آخرین تقابل این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ بود که با پیروزی ۲-۰ ایتالیای آنتونیو کونته به پایان رسید و اسپانیا پس از مدت ها، در تورنمنت یورو شکست خورد. شاید بزرگ ترین بازی در تاریخ رویارویی های این دو تیم، فینال یورو ۲۰۱۲ باشد که اسپانیا با نتیجه ۴-۰ پیروز شد.

در سابقه رویارویی های این دو تیم، ۱۲ برد برای اسپانیا، ۱۲ مساوی و ۱۱ باخت طی ۳۵ دیدار ثبت شده است.

اسپانیا تاکنون ۵۴ بازی متوالی بدون باخت را در مسابقات مقدماتی جام جهانی پشت سر گذاشته است.

وضعیت بازیکن های دو تیم

ایتالیا در این بازی، هیچ بازیکن محروم یا مصدومی ندارد ولی خاوی ماتینز مدافع اسپانیا به علت مصدومیت، مجبور به ترک اردوی لاروخا شد. همچنین سائول و تیاگو آلکانتارا نیز دچار مصدومیت شده و حضور آنها در این بازی و حتی مسابقه بعدی در مقابل آلبانی قطعی نیست. به همین دلیل، آندر هررا برای اولین بار به اردوی اسپانیا دعوت شد.

بین سرخی روبرتو و دنی کارخاوال یک رقابت فشرده برای حضور در پست دفاع راست وجود دارد. از انتظار می رود که با حضور عناصر هجومی همچون موراتا، نولیتو، ویتولو و ایسکو، یک چهره تهاجمی تر را ارائه بدهد. برخی از منابع خبری تخمین زده اند که دیگو کاستا در ترکیب اصلی اسپانیا به میدان برود.

بازگشت آلوارو موراتا به ورزشگاه یوونتوس از اتفاقات جالب این بازی است.

جامپیرو ونتورا اعتقاد دارد که برای حفاظت از مارکو وراتی، فقط در یکی از دو بازی ایتالیا، از وی استفاده خواهد کرد. عقل سلیم حکم می کند که وراتی مقابل اسپانیا به میدان برود و مقابل مقدونیه استراحت بکند.

به نظر می رسد که در دیدار با اسپانیا، حضور الساندرو فلورنزی و مارکو وراتی در ترکیب اصلی آتزوری قطعی باشد اما رقابتی فشرده بین سه بازیکن دیگر (دانیله ده روسی، ریکاردو مونتولیوو، مارکو پارولو) برای حضور در ترکیب اصلی وجود خواهد داشت. شاید ادر و گراتزیانو پله زوج خط حمله ایتالیا باشند و آندریا بلوتی مهاجم آماده تورینو نیمکت نشین شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016