یکشنبه 6 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایلنا: ايميل چاپار جايگزين سرويس‌هاي خارجي نخواهد شد

چنين سياستي وجود ندارد كه اين سرويس جايگزين سرويس هاي خارجي شود/ اعتقاد بر اين است كه اگر كاربران آزاد باشند، با توجه به مزاياي سرويس‌هاي داخلي آن را انتخاب خواهند كرد.

ایلنا: در پي انتشار اخباري در خصوص راه‌اندازي سرويس ايميل چاپار شايعه ايجاد محدوديت براي سرويس‌هاي بين‌المللي و جايگزيني آنها با ايميل‌هاي داخلي قوت گرفت، اما مدير پروژه پست الكترونيك چاپار در اين باره گفت: سرويس چاپار جايگزين سرويس هاي خارجي نخواهد شد.

سلمان افشار در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا‏ با بيان اينكه چنين سياستي وجود ندارد كه اين سرويس جايگزين سرويس هاي خارجي شود اظهار داشت: اعتقاد بر اين است كه اگر كاربران آزاد باشند، با توجه به مزاياي سرويس‌هاي داخلي آن را انتخاب خواهند كرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: سرویس پست ‌الکترونیک چاپار به عنوان یکی از محصولات مجموعه سرویس‌های چاپار که تحت عنوان پست الکترونیک چاپار - ChMail - ارائه و شناخته شده است، با ساختار ساده و براساس خط و زبان فارسی بدون نیاز به اخذ اطلاعات شخصی کاربران و با اختصاص یک گیگابایت فضا ارائه شده است.

افشار تصريح كرد:‏ اين سرويس مجموعه اي از سرويس هاي پر مخاطب است كه پست الكترونيك اولين سرويس اين مجموعه است كه در اواسط سال آينده تغييرلت كلي در ظاهر خواهد داشت.

وي با اشاره به مزاياي اين سرويس و استقبال كاربران داخلي از اين سرويس اظهار داشت: با توجه به سرعت بالا و داخلي بودن اين سرويس و اينكه كاربران اطلاعاتشان را به سرويس هاي خارجي ارائه نخواهند داد طول يك هفته گذشته تاكنون 10 هزار نفر در اين سرويس ثبت نام كرده‌اند كه اين تعداد كاربر قابل پيش بيني نبود.

مدير پروژه پست الكترونيك چاپار گفت: 2 سرويس اشتراك ويدئو و عكس و مديريت پست الكترونيك نيز در ارديبهشت ماه سال 91 ارائه خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016