Friday, Dec 27, 2019

صفحه نخست » هراندازه پایه های حکومت لرزان تر می شود، شدت رجزخوانی علیه اسرائیل بیشتر می شود

isr_122719.jpgرادیو اسرائیل - هر اندازه اعتراض های مردمی نسبت به حکومت اسلامی در ایران گسترده تر می شود، سران رژیم و فرماندهان سپاه پاسداران بر شدت تهدیدهای جنگی خود علیه اسرائیل می افزایند و نابودی این کشور را یک امر الهی و اسلامی می خوانند و گمان بر این دارند که با چنین گفته هایی می توانند ملت ایران را به شور آورند و آنان را دوباره به دور رژیم بکشانند.

در دوران سخنرانی های آتشین روح الله خمینی، و در سال های جنگ با عراق، سران حکومت با این ادعا که باید بر عراق مسلط شوند تا خود را به مرز اسرائیل برسانند و به نابودی این کشور بپردازند، یکی از ترفندهای حکومت برای کشاندن مردم ایران به جبهه جنگ بود. ولی مردم ایران از سال ها پیش به پوچی این ترفند پی برده اند و اکنون در خیابان ها شعار می دهند "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران". آن ها همچنین فریاد می زنند: «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن».

آخرین اظهارات سران رژیم در راستای اسرائیلی ستیزی، که در واقع پوششی برای گرایش های یهودستیزانه رژیم می باشد، سپاهی حسین نجات در مقام معاون فرهنگی سپاه پاسداران ادعا کرد که آمریکا نمی گذارد که حکومت ایران برای نابودی اسرائیل اقدام کند.

این سخنان پوچ، در واقع پاسخی بی محتوا به این پرسش می باشد که چرا حکومت ایران، به طور علنی به مصاف اسرائیل نمی رود و به تهدیدهای زبانی بسنده می کند.

فرماندهان سپاه در کنار علی خامنه ای و یاران او بارها گفته اند که اگر اسرائیل به گفته آنان، غلطی بکند، این کشور را در ظرف چند دقیقه نابود خواهند کرد. هم زمان، سپاهی یحیی رحیم صفوی فرمانده پیشین سپاه پاسداران نیز با اشاره به شعار خمینی در جنگ هشت ساله با عراق، که "راه قدس از کربلا می گذرد"، گفت: «راه کربلا باز شده و اکنون شهیدان حرم در سوریه، راه قدس را باز می کنند».

ظاهرا اشاره رحیم صفوی به نفوذی بود که حکومت ایران با هزینه مالی بسیار سنگین و به کمک گروهی از مزدوران شیعه در عراق، تصور می کند که در سراسر عراق به دست آورده است. ولی رویدادهای اخیر عراق و حتی شکست در رسیدن به مقام نخست وزیر عراق، توسط فردی که از جانب رژیم ایران حمایت می شد، نشان می دهد که تا چه حد نفوذ رژیم ایران در خاک همسایه، لرزان و شکننده است. در ماه های اخیر، بارها از زبان تظاهرکنندگان شیعه در شهرهای مذهبی نجف و کربلا شنیده شده که آن ها خواهان خروج نیروهای ایران و قطع فتنه گری های رژیم ایران هستند.

سپاهی حسین نجات، معاون فرهنگی سپاه، در بخشی از سخنان خود گفت: «اگر حکومت اسلامی ایران در دهه نخست انقلاب، دغدغه بیرون کردن صدام حسین را داشت، در دهه چهارم، آمریکایی ها هستند که نمی گذارند ما اسرائیل را نابود کنیم».

سپاهی حسین نجات، معاون فرهنگی سپاه پاسدارانهمین سپاهی ادعا کرد که رژیم ایران، در چهل سال اخیر به دستاوردهای خیره کننده ای نائل شده و در حالی که به گفته او، آمریکا در سرازیری قرار گرفته، رژیم ایران است که دائما شکوفاتر می شود.

سپاهی یحیی رحیم صفوی نیز در سخنان روز گذشته (پنجشنبه) خود گفت: «حضرت امام گفته بودند که راه قدس از کربلا می گذرد و این مسیری است که خداوند برای ملت های آزادیخواه باز کرده است».

بدین سان، این نظامی حکومتی، ادعا می کند که نابودی اسرائیل خواست پروردگار برای نجات ملت های آزادیخواه می باشد. ولی او تلاش آزادیخواهانه ملت ایران را برای رهایی از رژیم سرکوبگر، "شرارت" و "توطئه آمریکا" توصیف می کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy