Friday, Sep 4, 2020

صفحه نخست » ملانیا ترامپ در دفاع از همسرش: این کار مطبوعاتی نیست؛ این جانبداری ست

564290BD-08CC-4328-8B8D-487602570A38.jpegالعربیه فارسی

میلانیا ترامپ جمعه 4 سپتامبر در دفاع از همسرش دونالد ترامپ و به دنبال گزارش‌هایی در این خصوص که وی تفنگ‌داران دریایی کشته شده در جنگ جهانی اول دفن شده در گورستانی در نزدیکی پاریس را «بی عرضه» و «احمق» خوانده، بی أساس توصیف کرد.
بانوی اول آمریکا در سخنان بی‌سابقه‌ای، اتهام‌های ذکر شده در مقاله مجله «دی آتلانتیک» را نادرست خواند.
وی در توئیتی نوشت: «زمانی که که منابع خبری ناشناس مورد تائید قرار می‌گیرند و هیچکس هم از انگیزه این جوسازی‌ها آگاه نیست، باید گفت دوران بسیار خطرناکی فرا رسیده است. این مطبوعات نیست بلکه جانبداری است که خدمتی به مردم بزرگ ما نمی‌کند.»

مجله «دی آتلانتیک» پنجشنبه گذشته به نقل از 4 منبع آگاه که نامشان فاش نشد، آورد که ترامپ تفنگ داران دریایی دفن شدن در گورستانی مربوط به جنگ جهانی اول در فرانسه را « بی عرضه» و «احمق» خواند زیرا در نبردها کشته شده اند.
آنچه که رسما اعلام گردید از این قرار بود که ترامپ در جریان سفر خود به فرانسه در نوامبر 2018 به مناسبت یک صدمین سال پایان جنگ جهانی اول از گورستان آمریکایی‌ها در ایس مارن در نزدیکی پاریس به دلیل بدی شرایط جوی و عدم پرواز هلیکوپتر خود بازدید نکرد ولی این مجله در درستی این روایت رسمی تردید کرده است.
در همین راستا ترامپ ضمن تشکر از همسرش به خاطر این موضعگیری، یک سلسله توئیت‌ها را در دفاع از خود نشر کرد.
ترامپ نوشت که «مجله دی آتلانتیک همانند بیشتر مجله‌ها در حال احتضار است و به همین دلیل سعی دارد با نشر داستان‌های ساختگی، خواننده برای خود دست و پا کند.»
ترامپ خطاب به خبرنگاران در کاخ سفید گفت که این گزارش دی آتلانتیک را «شرم آور» توصیف کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy