Wednesday, Jun 22, 2022

صفحه نخست » تغییر رژیم؛ و رهبر تاثیرگذار در جنبش های ایران

qaneifar_062222.jpgعرفان قانعی فرد [توئیتر: EQFard@]

اگر در ایران - و بین ایرانیان - هرکسی، هدف خود را «حذف یک ملا یا آیت الله» مثلاً در ماه ژوئیه 2022 قرار می دادند، مشکل حل می شد. اینطور نیست؟ همه مُلا می رفتند. یک لحظه تصور کنید "زندگی در ایران متمدن و باستانی، بدون حضور ملاهای جنایتکار". البته، همه در مورد آن صحبت می کنند، به آن ها اعتراض می کنند، اماهیچ کاری به آن نمی کنند.

مطلقاً هیچ راهی وجود ندارد تا دیپلماسی و گفتگو با ملاهای تروریست شیعه کارساز باشد. مثل این است که خانه شما پر از سوسک حمام ( سوسری) شده است، تنها راه حل مشکل این است که از شر همه آنها خلاص شوید. مسلما آخوندها خیلی بدتر از هر سوسکی ( و یا حشره موذی) هستند.

ممکن است تصور بفرمائید که دارم "تروریسم داخلی" یا چیزی شبیه به تروریسم را ترویج می کنم، در حالی که در واقع چنین نیستم. همانطور که می دانید من یک تحلیلگر ضد تروریسم هستم و شبکه تروریستی فراملی را به خوبی می شناسم. اگر فردا همه آخوندهای دوستدار تروریسم (اسلامی) از بین می رفتند، جان ده ها میلیون نفر در سراسر جهان نجات می یافت. مطمئنا چنین است.

بیایید کمی بیشتر بررسی کنیم. در زمان رژیم معمر قذافی [1 سپتامبر 1969 - 20 اکتبر 2011] و صدام حسین [16 ژوئیه 1979 - 9 آوریل 2003]، هر دو به اسلام احترام می گذاشتند، هر دو مطلقاً هیچ استفاده ای از آخوندها در شکل فعلی ایران نداشتند. هر دو در بلوای 1357 از خمینی حمایت کردند، زیرا آن مُلای خونخوار (خمینی) با شاه فقید ایران، محمدرضا پهلوی مخالف بود و از شاه - شاه فقید - متنفر بودند، زیرا «پهلوی با آمریکا، اسرائیل و غرب مدرن رابطه خوبی داشت. ". اما هیچ کدام شان، هرگز از مُلاها حمایت نکردند و هیچ چیزی مشابه قدرتی که در حال حاضر، مُلاها در ایران دارند - به آخوندها نمی دادند.

به دیگر سخن و به طور خلاصه، آخوندهای دوستدار تروریست ( و تروریسم) ارزشی ندارند. آنها در قرون وسطی زندگی می کنند، مردم را می کشند، به مردم تجاوز می کنند، وحشت می آفرینند، شکنجه می کنند و هرکسی را که در راه آنها قرار می گیرد - وحشیانه - از بین می برند. فقط، در اعدام‌های سال 1988 زندانیان سیاسی ایران، بین 4000 تا 5000 نفر را قتل و عام کردند. یا در تظاهرات 2019-2020 ایران - که به آبان خونین معروف است- رویترز از قتل عام حدود 1500 معترض خبر داد. اینها 2 نمونه از اوج وحشی گری، درنده خویی و خباثت رژیمی است که مدل مدیریتی مبتنی بر «اسلام ناب محمدی» دارد.

تنها راهی که می توانید به جلو بروید، خلاص شدن از شر همه این آخوندهای وحشی و فاسد است. هر مسلمان واقعی (حالا به یاد داشته باشید، من در مورد مسلمان واقعی صحبت می کنم!) می داند که درست می گویم. آنچه ایران، در حال حاضر، فاقد آن است «رهبری» است. اکثر رهبران اپوزیسیون، دارای پیشینه تروریستی هستند، برخی از آنها طرفدار اصلاحات در رژیم فعلی هستند، برخی از آنها تجزیه طلبانی هستند که از متحدان حزب بعث و صدام حسین بوده اند.

وانگهی، ایرانیان صریح هستند، رژیم آخوندی، مشروعیت خود را از دست داده است و ایرانیان هم از ( تروریست های) مجاهدین خلق متنفرند! دوست دارم که مدیر سابق سیا را سرزنش کنم که بی مسئولیتی نشان داد و به خاطر پول، با تروریست های بدنام مجاهدین خلق دست داد!

بدون شک، که کار با مجاهدین خلق، سیاستی مملو از رسوایی و بدنامی است. گرفتن یک مشت دلار کثیف از یک گروه تروریستی، اقدامی ناپسند است. چرا مایک پمپئو از مقصر بودن مجاهدین خلق در حملات تروریستی علیه آمریکایی ها در ایران غفلت می کند؟ اقدام شرم آور پمپئو، تبلیغات توخالی رژیم مُلاها را تقویت می کند که مخالفان مشروع - مانند شاهزاده رضا پهلوی - را تحت فشار قرار می دهد.

گرچه، رهبر صاحب نفوذ و تأثیرگذار در تظاهرات ضد آخوند، همان شاهزاده رضا پهلوی است. این تظاهرات، بخشی از روند رو به رشد اعتراضات ضد رژیم است. فقط به شعارهای تظاهرات گوش کنید، مثل «رضاشاه، روحت شاد؛ توپ، تانک، فشفشه، آخوند باید گم بشه!؛ ای شاه ایران، برگرد به ایران؛ آخوند برو گم شو؛ ننگ ما، ننگ ما، رهبر الدنگ ما؛ دیکتاتور سپاهی ، داعشی ما شمایی؛ مرگ بر خامنه ای؛ خامنه ای حیا کن ، مملکت را رها کن؛ می جنگیم! میمیریم، ایران را پس می گیریم! ایرانی می میرد، ذلت نمی پذیرد! و غیره.»

مخالفت با رژیم توتالیتر به معنای مرگ حتمی آن است. اما اگر ایرانی ها به اندازه کافی - منظورم ده ها میلیون ایرانی - به اندازه کافی به مقابله با آیت الله ها و آخوندها و مُلاها برخیزند، اتفاق های عجایبی، اتفاق می افتد. نمونه های تاریخی مانند اوکراین [* انقلاب مخملی یا نارنجی، 2004-2005] و مصر، تونس هستند یا [*بهار عربی، 2010-2012].

دیگر بار، باید تاکید می کنم که دیپلماسی و گفت و گو با مُلا، هرگز جواب نمی دهد. در واقع، تنها چیزی که شانسی برای تاثیر دارد، مثال من در اینجا یا چیزی مشابه آن است. آنچه ایران و ایرانیان به آن نیاز دارند «ظهور رهبری قدرتمند» شبیه به یکی از رهبران مُدرن اروپای شرقی یا یکی از بهترین پادشاهان مدرن ایران، مانند رضا شاه پهلوی (15 دسامبر 1925 - 16 سپتامبر 1941) یا نادرشاه افشار [8 مارس 1736 - 20 ژوئن 1747] است.

صرف نظر از اینکه شما درباره دوران رهبری ایشان چه فکر می کنید؛ اما ملت شکوفا شد، آرامش داشت و اکثریت به خوبی و بدون ترس زندگی کردند. مردم خاورمیانه نمی توانند مانند غرب، دموکراسی داشته باشند. این به سادگی کار نمی کند. آنها به رهبرانی قوی، جان سخت، اما منصف، نیاز دارند، سپس شاهد ممتاز بودن و بی نظیر بودن آن باید بود.

آن «رهبری» که در مورد وی صحبت می کنم، هم اهمیت اداره کشورش و هم پرستش خدای خود را تشخیص می دهد، اینها 2 وظیفه کاملاً متفاوت هستند. [ دین و سیاست] . اگر بخواهید کشوری را بر اساس ایدئولوژی اداره کنید، جز «بحران»، چیزی نخواهید داشت. از سال 1979، جهان متمدن معنای «خُمینییسم» را که بدتر از چنگیزخان - اولین امپراتوری مغول [1206-1227] - است، درک کرد.

همه ادیان باید محترم شمرده شوند و اسلام هم، ایمانی محترم است اما فقط برای مسلمانان واقعی آن. وقتی وارد اسلام رادیکال یا فاشیسم مُلا شدید، از قبل، شکست خورده اید. به خامنه ای، دیکتاتور فعلی ایران نگاه کنید - عملکرد وی چگونه است؟ وی دومین خلافت اختاپوس مذهبی شیعه در ایران را پس از سال 1368 ( مرگ خمینی) برعهده دارد. مردم در سرتاسر جهان هم همین را می خواهند. آنها صلح، آزادی و دموکراسی و آینده ای هم برای فرزندان خود و هم برای کشوری که می توانند به آن افتخار کنند، می خواهند.

با خواندن این مطلب، ما منتظر قیام این رهبر بزرگ هستیم. او کجاست؟ او کیست؟

چارلی وایمر (Charlie Weimers)، نماینده پارلمان اروپا در توییتی نوشت: "رهبران اروپا باید به حرف رضا پهلوی درباره آینده ایران گوش دهند." علاوه براین، همه مقامات آمریکایی باید برای حمایت از تغییر رژیم در ایران تصمیم بگیرند. متأسفانه اکثر رهبران هیچ دیدگاه واقع بینانه ای ندارند. آنها نمی توانند خطر تشدید شده ملای تروریست با سلاح های هسته ای را درک کنند! ایرانی‌ها برای «تغییر رژیم» فریاد می‌زنند.

این زمان، زمان ارسال پیام درست و حمایت از اعتراضات ایرانیان علیه ملاهای شیفته تروریست در تهران است. متأسفانه اروپا و آمریکا به رژیم مُتجاسر و یاغی که در مدار روسیه است، جسورتر می کنند. به احتمال زیاد امید و اراده برای آن وجود دارد. ایالات متحده باید یک استراتژی برای «تغییر رژیم» ایران اتخاذ کند. «تغییر رژیم» در ایران هم نباید یک تابو(سخن ممنوعه) باشد! اما، بایدن هیچ استراتژی روشنی برای ایران ندارد. باید صریحا به وی بگوییم " باآخوندهای تروریست ، مماشات نکن!".

از دیگر سو، اُختاپوس مذهبی شیعه در ایران تلاش می‌کند تا «خلافت اسلامی ملایان» را حفظ کند و یکی از ملاهای رسوا هم که رئیس جمهور است.

شوربختانه، در میان رهبران اپوزیسیون ایرانی در جوامع دور از وطن ( مهاجران پراکنده در عالم)، یافتن یک شخصیت کاریزماتیک برای دعوت از جامعه ایران بسیار سخت است. همچنین، زندگی و سود برخی از لابی های اپوزیسیون جعلی ایرانی و طرفدار رژیم مُلاها در غرب به بقای رژیم ملا وابسته است.

این روزها ( موسم عسرت و روزگار وانفسا)، رهبر محترم و قابل اعتماد شاهزاده رضا پهلوی است. مگر نه؟ اول از همه، او خواهان «تغییر رژیم» در ایران است. و این استراتژی درستی است، غرب باید از ایده فروپاشی رژیم حمایت کند و یا بدون غرب، تغییر رژیم در ایران اجتناب ناپذیر است.

نسل جوان در ایران در نهایت خواهان آن است که شاهد «تغییر رژیم» در ایران باشد. تا زمان فعلی، اسرائیل و آمریکا از درخواست علنی برای تغییر رژیم در ایران اجتناب کرده اند. اگر نگران بمب اتمی مُلاها هستند، این سیاست مبهم در «تغییر رژیم» کارساز نیست! در واقع، دامن زدن به تغییر رژیم در ایران یک ایده عالی است.

رژیم سرکش و خبیث در تهران، منبع اصلی آشوب و بی ثباتی در منطقه ( خاورمیانه) است. رژیم خواهان تسلط همیشگی بر منطقه و فراتر از آن است و از یک شبکه تروریستی برای دستیابی به این هدف استفاده می کند. حتی پرخاشگرانه، در تعقیب سلاح های هسته ای و سلاح های کشتار جمعی هستند.خامنه ای، عاشق بی ثباتی و هرج و مرج در خاورمیانه است، زندگی اش در گرو جنگ، وحشی گری، شرارت و نزاع است!

در نهایت تاسف و حسرت، اتحادیه اروپا و رئیس جمهور آمریکا در مواجهه با این واقعیت یا دانش اندوزی در مورد ایدئولوژی خمینی و ساختار ولایت فقیه است - که یک نظریه بی اساس در اسلام شیعه است - تردید و اجتناب دارند. با فقدان این آگاهی و دانش، نابودی رژیم ملا در آینده ای قابل پیش بینی وجود ندارد. بیایید تا به صدای رضا پهلوی و حلقه نخبگان پیرامونش گوش کنیم.

[* اولین بار این مطلب در در تایمز اسرائیل و در کتاب مُلای مخوف منتشر شده است]

■ لینک اصلی در پرولیفیک:

https://www.prolificsolns.com/blog/regime-change-and-the-influential-leader-in-iran-s-protests

در همین زمینه [ منتشر شده در گویا نیوز] :



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy