Thursday, Apr 6, 2023

صفحه نخست » ما امروز به دنبال کسی هستیم که کلِ سرزمین ایران را به ما باز گرداند!؛ ف. م. سخن

AE678AE0-BF8F-48F9-A105-5D5DB7CFA8F3.jpegدر نوشته های قبلی ام خوانده اید که من این دوره را، دوره «جنگ» با حکومت نکبت اسلامی می دانم و در این دوره صحبت کردن از حکومت زیبا و مردمی آینده، تنها به عنوان هدف بلند مدت این جنگ معنا پیدا می کند نه هدف کوتاه مدت و عاجل.

جنگ، یعنی اِعمال زور. اِعمال فشار. داشتن تاکتیک جنگی برای رسیدن به هدف های در دسترس و در نهایت به هدف اصلی و بلند مدت.

در اتاق های فرماندهی جنگ، و در سطوح پایین تر از آن، هیچکس از این که هدف، «در این لحظه»، رسیدن به آزادی و دمکراسی و خوشبختی مردمان سرزمین درگیر جنگ است صحبت نمی کند.

آری. هدف نهایی همین هاست ولی در میدان جنگ که دشمنْ ما را می زند و اسیر می کند و می کشد، اگر به جای تامین سلاح و طراحی نحوه ی حمله به قلب دشمن و فتح نقاط تعیین شده،،، در باره ی این موارد صحبت کنیم، هیچ تاثیری بر پیروزی ما نخواهد داشت و این دشمن درنده است که با تمرکز بر زدن و سرکوب ما، ما را زمینگیر خواهد کرد و شکست خواهد داد.

به این صفحه از روزنامه سال ۱۳۴۹ نگاه کنید:

D1421E81-DD14-43BF-89E7-326E4886F211.jpeg

پادشاه فقید، برای فتح سه جزیره ایرانی، صراحتا می گوید، «ایران به زور متوسل خواهد شد.»


صحبت در جایی که سه جزیره تحت سیطره ی بیگانگان است از این که این فتح، چه چیز برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد نیست.

صحبت از زبان مادری و اتنیک و فشار بیشتر بر زنان نسبت به مردان نیست.

صحبت از باز پس گیری این جزایر است و راه این باز پس گیری. هر حرف دیگری در این لحظه باطل است و وقت تلف کردن و دل را به کلمات و جملات زیبا خوش کردن.

امروز، این سه جزیره ی ما نیست که بیگانگان آن را مال خود کرده اند. امروز این کل کشور ماست که از دست ما ایرانیان بیرون آورده شده و در حاکمیت مشتی آخوند بی وطن و ضد ایران است.

تمام تلاش ما امروز باید این باشد که در یک جنگ نا برابر -مردمی با دست خالی، و حکومتی بی رحم و تا بن دندان مجهز به انواع تسلیحات- ایران را از چنگال دشمن بیرون آوریم و آن را باز پس گیریم.

در اینجا، همه ی روش های میانه روانه و صلح طلبانه و مدارا جویانه به بن بست خورده است.

تنها راه، برای باز پس گیری ایران «توسل به زور» است. اِعمال این زور، حق مردم ایران است و هیچ کس در جهان، نمی تواند اِعمال زور اکثریت مردم بر حکومت غاصب را نا درست و «خشونت آمیز» بنامد.

در این لحظه، هر کس و هر گروه و تشکلی که به غیر از چگونگی این جنگ بپردازد، یا ابله است یا عامل مستقیم و غیر مستقیم آخوندهای حاکم.

هر تشکل ی هم که بعد از این به وجود بیاید، اگر برنامه ی «فعلی» اش غیر از پرداختن به این «جنگ» باشد، و بیش از «امروز» به «فردا» بپردازد، قطعا در جهت ماندگاری حکومت نکبت حرکت می کند و باید در مقابل آن با قدرت و قاطعیت ایستاد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy