Sunday, May 7, 2023

صفحه نخست » از دو ماراتن و انقلاب افریقای جنوبی چه خبر؟!؛ ف. م. سخن

IMG_2209.jpegالبته «به روی خود نیاوردن» و به پیاده رو ی آن طرف خیابان سوت زنان رفتن، خصلت بسیار خوبی ست که منتهی به «کی بود کی بود من نبودم» و «کی گفت کی گفت من نگفتم» می شود و این بسیار دلپذیر است.

اینکه کسانی تا همین دو سه ماه پیش از دو ی ماراتن انقلاب «ژینا» و انقلاب افریقای جنوبی هم چند سال طول کشید تا موفق شد سخن می گفتند، اکنون به لانه های شان خزیده و در خانه های با فاندهای کلان و سخنرانی های هر کدام از قراری بیست هزار دلار خریداری شده شان مشغول کار و زندگی و سرمایه گذاری شان هستند بیایند و مثل آدم، مثل آدم شجاع و مسوول بگویند ما اشتباه کردیم و مسوولیت حرف های یاوه و خزعبل گویی ها و امید بخشی های بیهوده مان را بر عهده می گیریم و سعی می کنیم با بروز اعتراضات بعدی دستکم اشتباهات قبلی را مرتکب نشویم در واقع خواست ما نیست چون علاج هیچ درد ی نیست و سوابق نشان داده که اگر یکی دو ماه دیگر اعتراضات دوباره از نو به خاطر اتفاقی به ظاهر کوچک مشتعل شود این ها باز از لانه های میلیون دلاری شان بیرون خواهند خزید و از ادامه دو ماراتن قبلی و انقلاب ژن ژیان ئازادی داد سخن خواهند داد.

روی سخن ام با بچه های ایران است.

شما کار خودتان را آن طور که درست می دانید انجام دهید.

جان خودتان را اگر به خطر می اندازید، برای خودتان به خطر بیندازید نه به خاطر حرف و شعار و مزخرف گویی های این و آن.

شما خوشبختید چرا که در عصر اینترنت و رسانه های مجازی دست رهبران یاوه گو خیلی زود رو می شود و مثل زمان ما که خمینی بر دوش مردم سوار شد و دیگر پایین نیامد، نباید منتظر سوار شدن عده ای فرصت طلب بر دوش خودتان بشوید و بعد افسوس پایین نیامدن شان را بخورید.

الان نگاه کنید به خانم ها و آقایان رهبر خودخوانده. ببینید کجا تشریف دارند و چه می کنند.

نشسته اند پشت سر هم عکس های شما کشته شدگان نازنین را در صفحات اینترنتی خود ردیف می کنند و مثلا برای شما مرثیه می خوانند.

این است نهایت کاری که این ها برای شما و برای نشان دادن حضور خود در عرصه ی سیاست ایران می کنند نه بیشتر.

بعضی شان هم که معلوم نیست در کدام سوراخ خزیده بودند و از کدام سوراخ بیرون آمده اند برای ابراز وجود، موضوع «جان و خاک» را پیش می کشند تا هر چه بیشتر به اعتراضات آتی گند بزنند و یک جبهه جدید در مقابل شما بگشایند.

جواب این ها را داده ایم و می دهیم ولی شما نه ناامید شوید نه از تلاش برای ساختن آینده ای بهتر دست بر دارید. فقط به هیچکس هر قدر هم ظاهر مردمی داشته باشد و هر قدر هم جماعتی عظیم به دنبال اش راه بیفتند دل نبندید و چشم بسته به او یا آن ها اعتماد نکنید. در غیر این صورت سر خورده و ناامید خواهید شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy