شنبه 2 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سولانا خواستار شرکت کامل مسؤلين دولت رئيس جمهوری آينده آمريکا در مذاکرات اتمی قدرت های عمده جهان با ايران شد، صدای آمریکا

مسؤل سياست های خارجی اتحاديه اروپا ميگويد که علاقمند است مشارکت دست اندرکاران دولت باراک اوباما رئيس جمهوری آينده آمريکا را در مباحثات مربوط به مسأله اتمی ايران، بيشتر مشاهده کند.

روز جمعه خاوير سولانا به خبرنگاران گفت که اميدوار است مسؤلين دولت آينده آمريکا در مذاکرات پنج قدرت عمده جهان (فرانسه، بريتانيا، روسيه، چين و آلمان) با ايران، بطور کامل شرکت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين هفته آژانس بين المللی انرژی اتمی در گزارش خود گفت که تحقيقات آژانس سازمان ملل در مورد برنامه اتمی ايران به دليل عدم همکاری جمهوری اسلامی ايران در اجازه دادن به بازرسی از فعليت های اتمی ايران، به بن بست رسيده است.

در همين حال روز جمعه مجمع عمومی سازمان ملل متحد قطعنامه ای تصويب کرد که در آن نقض حقوق بشر در ايران تقبيح شده است. قطعنامه از ايران خواستار پايان دادن به شکنجه، مجازات های بيرحمانه، اعدام نوجوانان و گروه های ديگر شده است. تلاش حمهوری اسلامی ايران برای جلوگيری از تصويب قطعنامه در سازمان ملل با شکست مواجه شد و قطعنامه با ٨١ رأی موافق در برابر ٧١ رأی مخالف به تصويب رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016