یکشنبه 3 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرب و شتم چهار دانشجوی متحصن دانشگاه علامه؛ تحصن امروز نيز ادامه يافت، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: چهار دانشجوی متحصن دانشگاه علامه طباطبايی با ضرب وشتم نيروهای حراست از اين دانشگاه بيرون انداخته شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجيد دری، مهديه گلرو، صادق شجاعی و سعيد فيض اللهی، چهار دانشجوی محروم از تحصيل دانشگاه علامه از روز گذشته دست به تحصن در دانشکده ادبيات زدند و در حالی که چندين بار از سوی ماموران حراست تهديد به برخورد شدند به تحصن خود ادامه دادند، ماموران حراست ساعت ۱ بامداد اين چهار دانشجو را با ضرب وشتم از دانشکده بيرون انداختند. در عين حال دانشجويان محروم از تحصيل تصميم دارند، تا گرفتن نتيجه و قول مساعد مسئولان دانشگاه برای بازگشتشان به دانشگاه، به تحصن خود ادامه دهند.

از آغاز تحصن اين دانشجويان دو خودروی پليس امنيت در مقابل درب اصلی دانشکده ادبيات متوقف بود و نيروهای حراست تمام دانشکده های دانشگاه علامه به دانشکده ادبيات آمده بودند.

اين ۴ دانشجو که هر کدام به سه تا چهار ترم محروميت از تحصيل محکوم هستند از ساعت ۱۱:۴۵ روز گذشته در دانشکده ادبيات دانشگاه علامه تحصن کرده و خواستار بازگشت خود به دانشگاه هستند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير اين دانشجويان عليرغم تهديدات انتظامات دانشگاه، امروز نيز مجددا تحصن کردند.

تحصن امروز اين ۴ دانشجو با همراهی و حمايت ديگر دانشجويان دانشگاه علامه همراه بوده است و دانشجويان خواستار لغو احکام محروميت از تحصيل صادر شده توسط کميته انضباطی و شريعتی رئيس اين دانشگاه هستند.





















Copyright: gooya.com 2016