یکشنبه 3 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع دانشجويان دانشگاه جندی شاپور و تعطيلی کلاس های درس، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: امروز دانشجويان دانشگاه جندی شاپور دست به تجمع زده و کليه کلاس های درس را تعطيل کردند.

اين تجمع که از صبح امروز آغاز شده است در اعتراض به کمبود امکانات پزشکی در اين دانشگاه و عدم تحقق وعده های مسئولين می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از آنکه پنج شنبه گذشته يک دانشجو بر اثر درگيری با يک دانشجوی ديگر بر اثر ضربه چاقو مجروح شده و جان خود را از دست داد، دانشجويان کمبود امکانات درمانی در اين دانشگاه را باعث درمان فوری دانشجوی مضروب شده و فوت وی می دانند و به اين موضوع معترض هستند.

دانشجويان به اين مساله معترض هستند که چرا در محيط يک خوابگاه ۳۵۰ نفری در خارج از شهر يک ماشين آمبولانس و يا يک پزشک طرح نيز وجود ندارد.

روز گذشته نيز دبير سايق شورای صنفی اين دانشگاه در متنی که به خبرنامه اميرکبير ارسال کرد خاطر نشان ساخت که وزير علوم در جواب درخواست وی مبنی بر تهيه امکانات پزشکی برای اين دانشگاه، پاسخ داده بود که “ما کارهای مهمتری از مهيا کردن آمبولانس در دانشگاهها داريم.”





















Copyright: gooya.com 2016