دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده کل سپاه: انهدام شبکه جاسوسی اسرائيل و دستگيری عوامل آن به دست نيروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشريح نقش بسيج در اقتدار و عظمت ملت ايران،از کشف شبکه جاسوسی اسرائيل و دستگيری عوامل آن به دست نيروهای اطلاعاتی و امنيتی سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش"ايلنا"، سردار سرلشکر محمد علی جعفری با تبريک هفته بسيج ، اقتدار ، صلابت و عظمت امروز ايران اسلامی را در منطقه و سطح جهانی ، مرهون مجاهدت همه جانبه بسيجيان در طول سه دهه گذشته دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به مأموريت های سپاه در عرصه مقابله با تهديدات و توطئه های فرامرزی عليه نظام ، انقلاب و سپاه پاسداران گفت : اخيراً با تلاش سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه ، شبکه ای که عمدتاً در ارتباط با سازمان های نظامی کشور، جاسوسی می کرد شناسايی و با رديابی و انجام اقدامات وسيع اطلاعاتی وابستگی آن به سازمان جاسوسی موساد مشخص شد و سرانجام در عملياتی تمامی عوامل و عناصر شبکه دستگير شدند.
سرلشکر جعفری با اشاره به اهداف و فعاليت های اين شبکه جاسوسی افزود : اين شبکه با جمع آوری اخبار و اطلاعات مراکز هسته‌‏ای کشور ، مجموعه‌‏های حساس سپاه و همچنين فرماندهان و شخصيت‌‏های کشوری و لشکری و انتقال آنها به رژيم صهيونيستی در صدد اجرای نيات شوم خود در سطح کشور بودند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با انهدام اين شبکه سيستم‌‏های پيچيده و پيشرفته ارتباطی و سازه‌‏ها و وسايل جاسازی مدرن مربوط به موساد کشف و ضبط شد .
سرلشکر جعفری گفت: براساس اعتراف دستگير شدگان ، عناصر اين شبکه دوره های آموزشی ويژه بمب گذاری و ترور را در اسرائيل سپری و با حمايت مالی موساد خودرو و تجهيزات فراوانی را خريداری کرده بودند.
وی گفت : با اقدام به موقع ، غرورانگيز و قابل تحسين نيروی امنيتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران ضربه ای مهلک و سنگين بر پيکر سرويس جاسوسی موساد وارد شد و جز رسوايی و شکست چيزی عايد دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ايران نشد.
سردار سرلشکر جعفری اين موفقيت را مرهون الطاف الهی و عنايات حضرت ولی عصر(عج) دانست و گفت : سپاه و بسيج ظرفيت و توان هوشمند و مقتدر خود را در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال ، تماميت ارضی کشور وصيانت از ملت و نظام اسلامی ، همواره بطور فعال و پويا درصحنه نگه داشته اند .
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : به زودی و از طريق رسانه ها ملت ايران در جريان جزئيات کشف و انهدام شبکه جاسوسی دشمن قرار خواهند گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016