دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت حسين موسويان از مدير مسئول روزنامه ايران، جهان نيوز

به گزارش شبکه ايران، در احضاريه صادقيان بازپرس شعبه دوم اين دادسرا ، اتهام کاوه اشتهاردی نشراکاذيب عنوان شده است.

مديرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ايران با تاييد اين خبر اظهار داشت : اين احضاريه که روزگذشته به اينجانب ارايه شد ، مربوط به يادداشتی است که روزنامه ايران يک سال پيش در ۲۳ آبان ۱۳۸۶ با عنوان "حساسيت زدايی از جرم جاسوسی" منتشر کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه بر اساس اطلاعاتی که در اختيار دارد ، سيد حسين موسويان با يک برنامه زمانبدی شده و طرح ريزی يک سناريوی عمليات روانی ، در هدف گذاری خود مستقيما دولت را نشانه گرفته است ، تاکيد کرد : شکايت از روزنامه ايران با شکايت از چند سايتی که مظلومانه توسط دوستان آقای موسويان مورد پيگرد قرار گرفتند تفاوت دارد. اين شکايت ديگر اينگونه نيست که بخواهند متهم را در بازپرسی و بلافاصله در دادگاه محکوم کنند ؛ بلکه دادگاه رسيدگی به اتهامات اينجانب قطعا علنی و با حضور خبرنگاران خواهد بود.

اشتهاردی افزود : شايد دولت و وزارت اطلاعات در برابر يک گروه اقليت گرفتار مصلحت انديشی هايی شده باشند و همه چيز را بر زبان نياورند ، اما اينجانب در دادگاه افشا خواهم کرد که اين عده ، از حمايت کدام افراد و جريانها برخوردار هستند.

مديرمسئول روزنامه ايران با بيان اينکه سيد حسين موسويان بهتر بود از روز اول بجای شکايت از چند سايت عدالتخواه مستقيما سراغ اين روزنامه می آمد ، گفت : دفاع در برابر فردی که به جرم اخلال در امنيت کشور و تلاش برای جمع آوری اسناد برای ديگران به دو سال حبس تعليقی و ۵ سال محروميت از مشاغل ديپلماتيک و اشتغال در امور بين المللی ساير نهادها و ارگان ها محکوم شده است ، دشوار نيست.

وی تاکيد کرد : در جلسات بازپرسی هيچ دفاعی از خود نخواهم کرد تا هر چه زودتر پرونده محکوميت اينجانب به دادگاه ارسال شود و در آنجا مستندات و دفاعيات خود را به هيات منصفه و نيز افکار عمومی ارايه خواهم داد.

مديرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ايران با اشاره به اينکه خاستگاه اصلی شکايت اخير جريان سياسی حامی سيد حسين موسويان در رقابتهای انتخابات دهم رياست جمهوری است ، تصريح کرد : من نيز در دادگاه چهره پنهانی آنها را به مردم معرفی خواهم کرد که تمام برنامه هايشان برای انتخابات آتی بر ملا شود.

وی افزود: دستگاه های ذيربط اگر مخالف انتشار حقايق و ناگفته های اين پرونده بودند ، بهتر بود زودتر جلوی شاکی اين پرونده را می گرفتند.

مديرمسئول روزنامه ايران در پايان گفت : جای تاسف است که دستگاه قضايی هنوز به شکايت ۳ سال و نيم پيش اينجانب عليه سايت حامی اين گروه رسيدگی نکرده و بجای آن ، شکايت آنها عليه من را در دستور کار قرار داده است.





















Copyright: gooya.com 2016