سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۴ دانشجوی متحصن در دانشگاه علامه بازداشت شدند، ادوارنيوز

ادوارنيوز: صادق شجاعی مهديه گلرو سعيد فيض الله زاده و مجيد دری ۴ دانشجوی محروم از تحصيل دانشگاه علامه بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ادوارنيوز اين ۴ دانشجو که در سه روز گذشته دست به تحصن در دانشکده ادبيات اين دانشگاه برای بازگشت به تحصيل زده اند بامداد سه شنبه در برابر درب دانشگاه علامه توسط پليس بازداشت شده اند. مهديه گلرو دانشجوی دختر بازداشتی به بازداشتگاه وزرا و ۳ دانشجوی ديگر به محل نامشخصی منتقل شده اند. دقايقی قبل از بازداشت ماموران حراست دانشگاه علامه به سرپرستی فردی به نام دهقان ۴ دانشجو را به زور از دانشگاه بيرون انداخته و در برابر درب دانشگاه پليس اقدام به بازداشت دانشجويان محروم از تحصيل کرده است.

اين ۴ دانشجو در از صبح شنبه در دانشگاه علامه متحصن بوده و تنها خواسته انها رفع محروميت از تحصيل بوده است.

صبح دوشنبه دانشجويان دانشگاه علامه در برابر تلاش حراست برای جلوگيری از ورود اين ۴ دانشجو ی محروم از تحصيل به دانشگاه به مقابله با انها پرداخته و قفل درب جنوبی اين دانشگاه را شکستند.

صدرالدين شريعتی رييس دانشگاه علامه که بزرگترين دانشگاه علوم انسانی کشور محسوب می شود در طی مديريت خود بر اين دانشگاه در دولت احمدی نژاد نزديک به يکصد حکم تعليق از تحصيل برای دانشجويان صادر کرده و بسياری از اساتيد به نام اين دانشگاه از اين دانشگاه اخراج و يا بازنشسته شده اند.





















Copyright: gooya.com 2016