پنجشنبه 7 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنرانی ابراهيم يزدی، دبير کل و محمد توسلی، رييس دفتر سياسی نهضت آزادی ايران در پارلمان مالزی (همراه با عکس)، ميزان نيوز

ميزان نيوز : دکتر ابراهيم يزدی، دبير کل، و مهندس محمد توسلی رييس دفتر سياسی نهضت آزادی ايران به همراه برخی از اعضای دفتر سياسی نهضت آزادی از پارلمان مالزی ديدار نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ديدار به دعوت انور ابراهيم معاون پيشن نخست وزير مالزی و رييس فراکسيون اتحاد مردم در پارلمان مالزی صورت گرفته بود.
دکتر يزدی قبل از اين ديدار در جلسه ای در دفتر انور ابراهيم واقع در پارلمان مالزی با وی به بررسی مسايل مورد علاقه طرفين پرداختند و در ادامه ضمن بازديد از ساختمان پارلمان به همراه برخی نمايندگان از نزديک در جريان مواضع سياسی نمايندگان و فرآيند تصويب قوانين در پارلمان مالزی قرار گرفتند.

هيات نهضت آزادی روز ۲۰ نوامبر به دعوت نمايدگان احزاب عمل دموکراتيک(دی ای پی)، عدالت مردم(پی کی آر) و حزب اسلامی(پاس) در محل پارلمان و در جمع نمايندگان اين احزاب سخنرانی نمودند و در پايان به پرسش نمايندگان مجلس مالزی در مورد مسايل ايران و بين الملل پاسخ گفتند.
در مراسمی ديگر که شامگاه پنج شنبه ۳۰ آبان در دفتر احزاب عدالت مردم برگزار شد، مهندس توسلی و دکتر يزدی در جمع اعضای ارشد اين حزب به سخنرانی و پاسخ به سوالات حاضرين پرداختند.

در پايان اين مراسم نيز هدايای يادبود حزب عدالت مردم به هیأت نهضت آزادی اهدا شد.
همچنين دبير کل و رييس دفتر سياسی نهضت آزادی ايران در طول مدت اقامت خود در مالزی ديدار صميمانه ای با دانشجويان ايرانی ساکن کشور مالزی داشتند و در اين جمع به گفت و گو با آنان و پاسخ به سوالات آنان پرداختند.

گزارش مشروح سخنرانی ها و ديدارهای هيات نهضت آزادی ايران به همراه فايل سخنرانی دکتر يزدی در جمع نمايندگان پارلمان مالزی به زودی از طريق روابط عمومی نهضت آزادی ايران به اطلاع عموم می رسد.





















Copyright: gooya.com 2016