شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح انضباط اجتماعی در پايتخت آغاز شد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
فرمانده نيروی انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرح انضباط اجتماعی در پايتخت خبر داد و گفت: اين طرح به مدت سه سال در پايتخت اجرا می‌‏شود.

به گزارش خبرنگار"ايلنا" عزيزاله رجب‌‏ زاده بسياری از تخلفات موجود در پايتخت را ناشی از بی‌‏نظمی‌‏هايی دانست که در حال حاضر در شهر مشاهده می‌‏شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: در کوتاه‌‏ترين زمان اين نظم و انضباط را به صورت کامل در شهر تهران ايجاد می‌‏کنيم تا امنيت روانی مردم بيشتر شود همچنين برای تحقق اين امر بايد خود پليس منظم و منضبط باشد.
فرمانده نيروی انتظامی تهران بزرگ يادآور شد: مراجعانی که به پليس مراجعه می‌‏کنند مجرم نيستند و نبايد به مراجعه‌‏کنندگان با ديد مجرمانه بنگريم و برخورد ناسنجيده با اين عزيزان داشته باشيم که کوچکترين رفتار ناشايست هر پليس زحمات شايسته ديگر ماموران را به هدر می‌‏دهد.
رييس پليس تهران بزرگ گفت:‌ اقتدار اين نيست که کسی را مورد اهانت يا ضرب و شتم قرار بدهيم، اقتدار اين است که برخوردی شايسته داشته باشيم مهم‌‏ترين ابزار ما برای اجرای اين طرح داشتن نيروی انسانی کارآمد و با تجربه است که تهران بزرگ به وفور اين افراد کارآمد را دارد.
رجب زاده از نيروی نيروی انتظامی خواست با ظاهری مناسب و با رعايت شئونات اخلاقی با مردم در اين طرح حاضر شوند زيرا که اين طرح به مدت سه سال ادامه پيدا می‌‏کند و در ابتدای هر طرح، طرح ديگری به منظور امنيت شهروندان به طرح قبلی پيوسته می‌‏شود و بايد تمام انرژی و توان خود را بکار گيريم تا همه ماموريت‌‏ها را به نحو احسن نهادينه کنيم.
وی با تاکيد بر توجه پليس به اجری درست طرح، گفت: برای من کوچکترين خطايی از سوی ماموران نيروی انتظامی شرکت‌‏کننده در اين طرح قابل چشم پوشی و بخشش نيست.
رجب زاده در پايان گفت: ‌‏تمام مسوولان ارشد ناجا نيز پابه‌‏پای ديگر ماموران پليس در اين طرح شرکت می‌‏کنند تا تهران را به شهری منضبط و قانون‌‏مند تبديل کنيم و اين موفقيت در توان مجموعه پليس تهران بزرگ است و هر مشکلی که باشد از توان ديگر نيروها هم استفاده می‌‏کنيم.
وی تصريح کرد: اعمال محترمانه قانون وظيفه اصلی پليس است.





















Copyright: gooya.com 2016