شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه پيغام‌ها و نارضايتی علما از برخی کارهای دولت، تابناک

* يکی از علمای برجسته و بزرگ تهران به برخی مقامات عالی رتبه نظام يادآور شد: خوف اين است که برخی از اين رفتارهای نادرست چند تن از اعضای دولت، به پای نظام و مقامات عالی‌رتبه گذاشته شود.

برخی اقدامات دولت به ويژه در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی، نارضايتی برخی علمای اعلام را موجب شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار «تابناک»، فشار اقتصادی بر مردم و افزايش بی‌رويه گرانی‌ها که همواره نيز در حال تکذيب شدن از سوی دولتمردان است و نيز رفتارهای ضد فرهنگی و به دور از شئونات انقلابی برخی دولتمردان، سبب شده است تا برخی از علمای برجسته تهران و قم در اظهارات و پيغام‌هايی به مقامات عالی‌رتبه نظام، از اين اقدامات پيوسته ابراز نارضايتی کنند.

در همين زمينه، پس از اعتراض برخی مراجع و بزرگان حوزه علميه قم، از برخی اقدامات دولتی، يکی از علمای برجسته و بزرگ تهران، به بعضی مقامات عالی‌رتبه نظام يادآور شد: خوف اين است که برخی از اين رفتارهای نادرست چند تن از اعضای دولت، به پای نظام و مقامات عالی رتبه گذاشته شود.





















Copyright: gooya.com 2016