سه شنبه 19 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای طرح برخورد با اوباش در سطح استان تهران، ايلنا

- دستگيری ۲۴ اوباش و اخلالگر نظم و امنيت

تهران- خبرگزاری کار ايران
در راستای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و برخورد با اخلال گران نظم و امنيت که رسيدن به خواسته‌‏های نفسانی و شيطانی خود را به آسايش و امنيت شهروندان ترجيح می دهند پليس امنيت عمومی استان تهران طرح برخورد با اراذل و اوباش را در سطح اين استان به اجرا درآورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش"ايلنا"سرهنگ نادر سرکاری (رئيس پليس امنيت عمومی ) درتشريح جزئيات اين خبر گفت: طرح برخورد با ارازل و اوباش با اهدافی همچون افزايش ضريب امنيت اجتماعی ناامن کردن محيط برای فعاليت اراذل و اوباش و هرگونه هنجار شکنی و توسعه امنيت اخلاقی در نيمه دوم مرداد ماه سال جاری در شهرستانهای کرج ، ورامين، پاکدشت، رباط کريم، اسلامشهرو فيروزکوه به اجرا درآمد.
وی تصريح کرد: با توجه به اقدامات گسترده اطلاعاتی و شناسايی پاتوق‌‏های اراذل و اوباشی که با عرض اندام و عربده کشی قوانين شهروندی را زير پا گذاشته و موجبات سلب آسايش ديگران را فراهم می‌‏کردند کليه ترددهای اين افراد تحت کنترل ويژه قرار گرفت تااينکه طی عمليات‌‏های جداگانه ۲۴ نفر از اوباش نامی و سابقه دار مناطق ذکر شده دستگير شدند .
رييس پليس امنيت عمومی استان تهران گفت : در راستای اين طرح علاوه بر افراد دستگير شده تعداد ۳۴ نفر از ارازل و اوباش که دارای پرونده در کلانتری‌‏های سطح استان هستند احضار و پس از گوشزدهای لازم و هشدارهای پليسی در خصوص اعمال مجرمانه آنان و اينکه کليه رفتارها و اعمال تحت کنترل پليس است با اخذ تعهد کتبی آزاد شدند .
سرکاری افزود : از نتايج عمده اجرای اين طرح که شهروندان به کرات از طريق تماس های تلفنی ، حضوری و ارسال نامه رضايت خود را اعلام می‌‏کنند پيشگيری ازوقوع ساير جرايم در حوزه‌‏های مختلف و مقابله با جرايم سازمان يافته که عمدتااين افراد سرکردگی اين نوع جرايم را به عهده دارند می‌‏باشد.
وی در پايان افزود : از متهمان دستگير شده ۵ قبضه قمه، ۶۷۴ قوطی انواع مشروبات الکلی، تجهيزات دريافت امواج ماهواره و يک عدد باتوم فلزی کشف ضبط شد.





















Copyright: gooya.com 2016