یکشنبه 24 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهزاد نبوی: نبايد توقعات را از دولت احتمالی اصلاحات بالا ببريم، ايسنا


بهزاد نبوی گفت: من در هيچ جای ايران نگفته‌ام خاتمی و ديگر هيچ، بلکه گفته‌ام خاتمی رای‌آورترين کانديداست و گفته‌ام هدف ما پيروزی است، پس خوب است که خاتمی موافقت کند و کانديدای رياست جمهوری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اين عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی در جمع فعالان سياسی اصلاح‌طلب کهگيلويه و بويراحمد افزود: هيچ گروه اصلاح‌طلبی اعتقاد ندارد که با تعدد نامزدها پيروز انتخابات می‌شود، پس بايد روندی را در پيش بگيريم که مابقی به نفع ديگری کنار بروند.

وی با اشاره به اين‌که " دولت ملی برای اولين بار از سوی جناح راست مطرح شده است" تصريح کرد: پس از آن نيز يکی دو نفر از جريان اصلاح‌طلب در جلسات خصوصی خود اظهاراتی مبنی بر تشکيل دولت ملی داشتند که تذکر به اين افراد سبب شد تا آنان صحبت‌های خود را نفی کنند. ما تنها بحث نجات ملی را مطرح می‌کنيم تا بر وضع موجود غلبه يابيم پس نيازمند کمک هم هستيم؛ چراکه به دليل نوع مديريت اقتصادی، اجتماعی و سياسی، شرايط خوب نيست.

وی با يادآوری اين‌که " ما در جنگ تحميلی با درآمد نفت سالانه ۷ ميليارد دلار که ۳ ميليارد آن به اداره جنگ اختصاص می‌يافت در کشور کمترين تورم را داشتيم" نسبت به ازدياد نقدينگی در کشور انتقاد کرد.

نبوی خاطرنشان کرد: اگر ما قدرت را در اين دوره از انتخابات به دست بگيريم، تندتر از قبل حرکت نمی‌کنيم و مردم نيز نبايد چنين انتظاری را از ما داشته باشند؛ چراکه ما يک جريان اصلاح‌طلبيم که علاوه بر دموکراسی مسائل دينی را قبول داريم. ما اين دو را مکمل يکديگر می‌دانيم؛ پس نبايد توقعات را از دولت احتمالی اصلاحات بالا ببريم.





















Copyright: gooya.com 2016