پنجشنبه 28 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير کل مؤتلفه: خط قرمز اصولگرايان بايد رئيس جمهورشدن يک دوم خردادی باشد، ايلنا

* منتقد دولت هستيم، امّا شيپور دوم خردادی‌‏ها برای تخريب نمی‌‏شويم

تهران- خبرگزاری کار ايران
محمد نبی حبيبی تک روی و جدا از اصولگرايان وارد انتخابات رياست جمهوری دهم شدن، را کاری نادرست دانست وگفت: تمام ظرفيت خود را برای به وحدت رسيدن اصولگرايان خرج می‌‏‌‏کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش"ايلنا" دبيرکل‌‏ حزب مؤتلفه اسلامی در جمع اعضای هيات اجرايی و نيز مسوولان حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر قصد نفی و اثبات درمورد هيچ نامزدی برای انتخابات رياست جمهوری دهم نداريم و درحال بررسی تمامی نامزدهای اصولگرا هستيم.
وی افزود: تک روی و جدا از اصولگرايان وارد انتخابات رياست جمهوری دهم شدن، کارنادرستی است و حزب مؤتلفه اسلامی تمام ظرفيت خود را برای به وحدت رسيدن اصولگرايان خرج می‌‏کند.
حبيبی تصريح کرد: اگراصولگرايان دلشان را به تفرق اصلاح‌‏طلبان خوش‌‏کنند و با نامزدهای متعدد وارد عرصه انتخابات شوند قطعاً دچار اشتباه شده‌‏اند.
حبيبی افزود: خط قرمز اصولگرايان بايد رئيس جمهور شدن يک دوم خردادی باشد و اصولگرايان بدانند، اگر يک اصولگرای مورد انتقاد ما رييس جمهور شود بهتر است از اينکه يک دوم خردادی رييس جمهور شود.
حبيبی با بيان اينکه از سهم خود می گذريم تا اصولگرايی پيروز شود تصريح کرد : گفتمان اصولگرايی بايد گفتمان غالب بر انديشه مردم باشد و اگر در انتخابات اين اصل را فراموش کنيم ممکن است اصولگرايی رأی نياورد.
وی تأکيد کرد: با کسانی که شمشير برداشته‌‏اند و دولت و مجلس را تخريب می‌‏کنند مخالفيم، اگر اصولگرايان خود را تخريب کنند آن وقت مردم می‌‏گويند اين‌‏ها نمی‌‏توانند خود را اداره کنند؛ پس چطور می توانند کشور را اداره کنند.
دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی حزب دولت ساخته نيست و تا به حال چوب لای چرخ هيچ دولتی نگذاشته‌‏ايم؛ هرچند درحال حاضر از مجلس و دولت انتقاد داريم؛ اما شيپور دوم خردادی‌‏ها برای تخريب نمی‌‏شويم.
وی افزود: اين سخن که مؤتلفه از احمدی نژاد عبور کرده‌‏است حرف دوم خردادی‌‏هاست و درحال حاضر بانفی و اثبات به هيچ مصداقی نرسيده‌‏ايم.
حبيبی در پايان تأکيدکرد: نبايد مصلحت جناحی و منافع اصولگرايی را به منافع ملی ترجيح دهيم.
در اين جلسه همچنين محمدعلی‌‏امانی دبيراجرايی حزب مؤتلفه اسلامی، در سخنانی به تشريح جايگاه تحزب در فعاليت‌‏های سياسی پرداخت.
اعضای هيات اجرايی حزب نيز در اين جلسه راهکارهای تقويت و رفع نقاط ضعيف دفاتر استان خراسان جنوبی را مورد بررسی قرار دادند.
يادآورمی‌‏شود، هيات اجرايی حزب مؤتلفه اسلامی هر ماه با سفر به يک استان، وضعيت دفاترحزب در آن استان را بررسی می‌‏کند.





















Copyright: gooya.com 2016