جمعه 29 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير عامل فارس: نمايندگان بی بی سی، آسوشيتدپرس و سی ان ان در ايران به کار امنيتی و جمع آوری اطلاعات مشغولند، ادوارنيوز

ادوارنيوز: مديرعامل خبرگزاری فارس عملکرد رسانه های بی بی سی، سی ان ان و آسيوشيتدپرس در کشور را معنا‌دار دانست و گفت: آنها به ظاهر کار رسانه‌ای انجام می‌دهند اما به‌ جمع‌آوری اطلاعات و کار امنيتی مشغول هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميدرضا مقدم فر، مديرعامل فارس که خبرگزاری تحت نظرش بيشترين حجم اخبار امنيتی با هدف تخريب نيروهای سياسی کشور را منتشر می سازد ضمن انتقاد از تکثر خبرگزاری‌ها در کشور گفت: "اين تکثر بيش از حد نماد دموکراسی نيست، بلکه بايد در اين ميان به‌ کيفيت، محتوا و غنای مطالب خبرگزاری‌ها توجه ويژه‌ای شود".

اين در حالی است که در دولت نهم نمايندگان برخی از خبرگزاريهای خارجی مانند خبرگزاری فرانسه از ايران اخراج و برخی خبرگزاری های داخلی مانند ايلنا تا مدت ها تعطيل بوده اند،

مديرعامل فارس فعاليت امنيتی خبرگزاری های خارجی را در جريان معارفه مسوول جديد اين خبرگزاری در استان کرمان در حالی مطرح کرده است که در اين جلسه معارفه بنابر گزارش خبرگزاری فارس برخی مقامات امنيتی-نظامی اين استان همچون،نماينده ولی فقيه در سپاه ثارالله، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله حضور داشته اند.





















Copyright: gooya.com 2016