شنبه 30 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کمبود شديد گاز در خوزستان، تابناک

به گزارش خبرنگار «تابناک»، به دنبال کمبود شديد سيلندر گاز در خرمشهر در دو روز گذشته، قيمت گاز و سيلندر گاز به ويژه شرکت «ايران گاز» به هر کپسول، سه هزار تومان رسيد.

گفتنی است، از نخستين ساعت بامداد امروز (شش صبح) صفوف طولانی مردم در مقابل جايگاه‌های سبدی گاز، در حالی که سرمای شديدی در منطقه حاکم است، تشکيل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم در رويارويی با خبرنگار ما با انتقاد از وضع پديد آمده، می‌گويند، چرا بايد ابتدايی‌ترين مسائل گريبانگير آنها شود.
آنها همچنين با مخاطب قرار دادن رئيس‌جمهور از حضور نيافتن او در خرمشهر به خاطر تحقق نيافتن وعده‌هايش به شدت انتقاد کردند.

از سوی ديگر، دستفروشان گاز و سيلندر گاز در خرمشهر، با بيان اين‌که سيلندر گاز را بين دو يا سه هزار تومان در چند روز گذشته به فروش رسانده‌اند، می‌گويند که حتی برای آنان نيز اين قيمت صرف نمی‌کند.

مسئول جايگاه سبدی گاز خرمشهر درباره کمبود گاز در خرمشهر می‌گويد: کمبود گاز به دليل خرابی دستگاه‌های شرکت ايران گاز در آبادان است.
وی ادامه داد: از ساعت يازده امروز، چند کاميونت سيلندر گاز برای ما جهت توزيع آورده‌اند.

همچنين از خرمشهر خبر می‌رسد، برخی از نقاط اين شهر، امروز بيش از پنج ساعت قطعی برق داشته‌اند. اين در حالی است که قطعی برق باعث می‌شود مردم نتوانند از بخاری‌های برقی استفاده کنند.





















Copyright: gooya.com 2016