سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منتظرالزيدی در يکی از دانشگاه های ايران بورسيه می‌شود، مهر

قائم مقام وزير علوم گفت: وزارت علوم و دانشگاه پيام نور از منتظرالزيدی خبرنگار عراقی که در اقدامی جسورانه مخالفت خود را با رئيس جمهور سابق آمريکا نشان داد حمايت کرده و وی را در يکی از دانشگاهها بورسيه تحصيلی خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سيد محمد حسينی صبح امروز در نشست روسای استانهای دانشگاه پيام نور درباره فاجعه غره نيز گفت: وزارت علوم در حد توان خود تلاش کرده تا با نامه ای به يونسکو و وزرای علوم کشورهای اسلامی حمايت آنها از مردم بی دفاع غزه را خواستار شود.

رئيس دانشگاه پيام نور اظهار داشت: دانشگاه پيام نور نيز نامه ای را در حمايت از مردم مظلوم غزه آماده کرده است که به تمام دانشگاههای غيرحضوری و مجازی دنيا ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرم آور است که کسانی که مدعی دموکراسی هستند و دم از حقوق بشر می زنند زنان و کودکان بی گناه را مورد حمله قرار می دهند.

قائم مقام وزير علوم ادامه داد: وظيفه تمامی مسلمانان به خصوص شيعيان است که از غزه حمايت کنند زيرا ما مردمانی حامی مظلومان و ظلم ستيز هستيم. متاسفانه امروز به وحشيانه ترين شکل مردم بی دفاع را می کشند اما کشورهای بزرگ دم نمی زنند.





















Copyright: gooya.com 2016