پنجشنبه 12 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا افشار معاون امور اجتماعی، فرهنگی و شوراهای وزارت کشور شد، مهر

صادق محصولی وزير کشور با صدور حکمی عليرضا افشار را به سمت معاون امور اجتماعی، فرهنگی و شوراهای وزارت کشور منصوب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، درحکم انتصاب عليرضا افشار به عنوان معاون امور اجتماعی، فرهنگی و شوراهای وزارت کشورآمده است: با عنايت به تعهد و تجارب موثر و ارزشمند جنابعالی درعرصه های مختلف اجرايی بويژه مسائل فرهنگی و اجتماعی، به موجب اين حکم شما را به سمت معاون امور اجتماعی، فرهنگی و شوراها منصوب می نمايم.

بررسی و شناسايی مشکلات ، ناهنجاريهای اجتماعی ،راه اندازی و پيگيری امور مربوط به ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندان، تشکيل منظم و مستمر جلسات شورای اجتماعی کشور، رسيدگی و پيگيری امور مربوط به شوراهای اسلامی، ضابطه و قانونمند نمودن فعاليت سازمان های مردم نهاد ، فراهم آوردن زمينه و بستر مشارکت هر چه بيشتر زنان در فعاليتهای فرهنگی و اجتماعی و توجه و عنايت ويژه به به امور و مسائل جوانان از اهم وظايفی است که اميد می رود فعالانه و مجدانه جهت نيل به آن تلاش و اهتمام فرماييد.

توفيق شما را در انجام وظائف و امور محوله از خداوند باريتعالی خواستارم.





















Copyright: gooya.com 2016