جمعه 13 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوری مالکی فردا به تهران سفر می‌کند، فارس

خبرگزاری فارس: نخست‌وزير عراق پيش از ظهر فردا شنبه در رأس هيئتی به تهران سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس، نوری المالکی نخست‌وزير عراق در سفر دو روزه به تهران علاوه بر ديدار با پرويز داودی معاون اول رئيس جمهوری کشورمان با ديگر مقامات عاليرتبه جمهوری اسلامی ايران ديدار و گفتگو می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزرای تجارت، امور شهرداری‌ها، حمل و نقل، برق، مسکن و نوسازی و وزير مشاور در امور خارجه، نوری مالکی را در اين سفر همراهی می‌کنند.
حدود دو هفته پيش قرار بود نوری المالکی به تهران سفر کند که اين سفر به تعويق افتاد.
در همين زمينه حسن قشقاوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در نشست خبری هفته گذشته خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص عدم انجام سفر نوری المالکی نخست‌وزير عراق به تهران با تاکيد بر اينکه هيچ دليل سياسی در اين زمينه وجود نداشته است، گفت: زمان اين گونه سفرها بايد به لحاظ زمانی بين طرفين قطعی شود.
سخنگوی وزارت خارجه با بيان اينکه دليل پروتکلی و تعيين وقت ديدارها با مقامات جمهوری اسلامی ايران علت تاخير اين سفر بوده، خاطرنشان کرد: اين مسئله حل شده است و طبق قرار، اوايل هفته آينده بناست اين سفر انجام شود.
وی با ذکر اين نکته که دفاتر رئيس جمهوری ايران و همچنين نوری المالکی به دنبال تنظيم زما‌ن‌های ديدار هستند، گفت: اراده طرفين بر اين است که سفر با موفقيت انجام شود.





















Copyright: gooya.com 2016