شنبه 14 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امکان ادامه تحصيل دانشجويان غزه در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد، مهر

دکتر عبدالله جاسبی با ارسال نامه ای به رئيس دانشگاه غزه تاکيد کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی پذيرش و تحصيل دانشجويان دانشگاه غزه را دارد.
به گزاش خبرگزاری مهر، دکتر جاسبی رئيس دانشگاه آزاد اسلامی و رئيس شورای اتحاديه دانشگاههای جهان اسلام در نامه ای به رئيس دانشگاه غزه آورده است: چند روزی است جامعه دانشگاهی جهان اسلام و به ويژه ايران اسلامی با قلبی نگران و چشمانی گريان، شاهد ددمنشی های رژيم صهيونيستی در به خاک و خون کشيدن مردم بی گناه غزه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نژاد پرستان صهيونيست اما نه تنها کودکان و زنان و شهروندان عادی و بی پناه فلسطينی را آماج حملات ناجوانمردانه خويش قرار داده اند بلکه با گسترش تهاجمات خويش به دانشگاههای غزه، آتش در خرمن دانايی و آگاهی می افکنند و بساط دانش جويی و دانشجو پروری را در هم می پيچانند و حرمت حريم علم و معرفت را به سرپنجه دستان خونين سياست و رفتار ننگين صباوت خويش، ملوث می سازند.

اينک که رژيم اشغالگر قدس شريف، فضای فعاليت آزادانه علمی و دانشگاهی را به داغ و درفش، سخت به هم فشرده است، آغوش دانشگاه آزاد اسلامی بر اساتيد و دانشجويان دانشگاه شما که عضوی از اتحاديه دانشگاههای جهان اسلام می باشد، گشوده است و آمادگی دارد که اين عزيزان را همچون ميهمانانی گرامی به شايستگی و گرمی پذيرا باشد تا ان شاء الله پس از آرامش فضای عمومی جامعه علمی غزه با مراجعت به کشور مظلوم خويش گامهايی بلندتر را برای کسب علم و دانش و معرفت بردارند.





















Copyright: gooya.com 2016