پنجشنبه 19 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عزت الدوری، معاون سابق صدام: اگر صدام بود به غزه حمله نمی شد! فردا

عزت الدوری خطاب به فلسطينی ها نيز گفت: آنچه امروز در فلسطين اتفاق می افتد نتيجه طبيعی غيبت عراق و رهبری ملی آن صدام حسين از صحنه است.
معاون سابق صدام مدعی شد اگر صدام بود حمله به غزه صورت نمی گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل «فردا» و به نقل از القدس العربی، شبکه الجزيره نواری از عزت الدوری معاون سابق صدام حسين پخش کرد که وی در اين نوار با توجه به غفلت و خيانت برخی دولتهای عربی تلاش کرد برای گروه خود دوباره جايی در دل اعراب پيدا کند و کسب اعتبار نمايد.

بنابراين گزارش وی که اکنون فراری است دراين پيام ادعا کرد: اگر صدام حسين زنده بود اسرائيل جرات حمله به غزه را نمی داشت!

الدوری دراين پيام صوتی که شبکه الجزيره آنرا پخش کرد همچنين اعلام کرد اگر اوباما نيروهای امريکا از عراق بيرون ببرد شورشيان عراقی حاضرند با امريکا مذاکره کنند.

وی خطاب به فلسطينی ها نيز گفت: آنچه امروز در فلسطين اتفاق می افتد نتيجه طبيعی غيبت عراق و رهبری ملی آن صدام حسين از صحنه است.

الدوری خطاب به مردم غزه افزود: مقاومت کنيد که ما هم با شما در ميدان هستيم.

گفتنی است عزت الدوری اکنون بلند پايه ترين مقام رژيم سابق عراق است که همچنان آزاد است.

وی در پايان خطاب به اوباما گفت: اگر عقب نشينی کامل و فوری نيروها از عراق را اعلام کنيد آماده ايم روابط استراتژيک و همه جانبه با شما برقرار کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016