پنجشنبه 19 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کانديداتوری ميرحسن موسوی جدی تر شد، تغيير

کانديداتوری ميرحسن موسوی جدی تر شد . اين درحالی است که از يک سو سيد محمد خاتمی برای حضور در انتخابات دچار ترديدهای جدی شده است و از ديگر سو برخی از سران جبهه مشارکت پيام هايی را برای ميرحسين ارسال و از او خواسته اند که نظر قطعی خود را اعلام کند. سيد محمد خاتمی قرار بود تا پايان هفته پيش نظر نهايی خود را برای حضور در انتخابات بيان کند اما از قرار معلوم نتوانسته بر ترديدهای خود غلبه کند. اين در حالی است که برخی از شخصيت های سياسی مانند محمد علی نجفی و صفدر حسينی به خواست او برنامه های اقتصادی وی تدوين و آن را برای اعلام عمومی آماده ميکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


البته درخواست برای رصد وضعيت اقتصادی و ارايه برنامه ، مختص به سيد محمد خاتمی نيست. چرا که مير حسين موسوی نيز در اين باره از برخی از دوستان خود خواسته است که آخرين اطلاعات و وضعيت عمومی و سياسی - اقتصادی ايران و جهان را برای او گزارش کنند. در اين ميان راه اندازی سايت سياسی ” کلمه ” که به همت برخی از هواداران و دوستان ميرحسين راه اندازی شده است نشان می دهد که نخست وزير دوران جنگ ، يکبار ديگر خود را به وضعيت اجرايی کشور نزديک می کند.

ميرحسين موسوی نزديک به ۲۰ سال است که سکوت اختيار کرده و با هيچ رسانه ای گفت و گو نکرده است. با اين حال شنيده شده که اخيرا با يکی از ديپلمات های رده اول دولت خاتمی ديدار کرده و از عزم جدی خود برای حضور در انتخابات سخن گفته است.

از ديگر سو برخی از سران جبهه مشارکت به مير حسين پيام داده اند که او می تواند وارد انتخابات شود و مورد حمايت اين جريان سياسی نيز قرار بگيرد.

به نقل از [سايت تغيير]





















Copyright: gooya.com 2016