سه شنبه 24 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرگ مشکوک يک متهم سياسی در اداره اطلاعات، مجموعه فعالان حقوق بشر

يک شهروند کرد اهل مهاباد توسط نيروهای امنيتی بازداشت شد و پس از چند روز جسد وی به خانواده تحويل داده شد.
هاشم رمضانی اهل يکی از روستاهای بوکان ساکن مهاباد در اوايل هفته گذشته توسط نيروهای اداره اطلاعات اين شهر به اتهامات امنيتی بازداشت شد.نامبرده پس از بازداشت به اداره اطلاعات شهر اروميه منتقل گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از سپری شدن چهار روز از بازداشت نامبرده نيروهای امنيتی ضمن تماس با خانواده ايشان از آنها ميخواهند برای تحويل گرفتن جسد آقای رمضانی به اداره اطلاعات شهر اروميه مراجعه نمايند.
نيروهای امنيتی مدعی هستند که ايشان در بازداشتگاه دست به خودکشی زده است . اين نيروها ضمن مخالفت با خواست خانواده مبنی بر انتقال جسد به تهران برای کالبدشکافی پيش از تحويل دادن جسد به خانواده از آنها تعهدی مبنی بر عدم اطلاع رسانی در اين خصوص اخذ نمودند.
اين شهروند حدود ۴۵ ساله متاهل و دارای چند فرزند نيز می باشد. جسد آقای رمضانی در ابتدای هفته جاری در معيت دو ماشين لباس شخصی به روستای زادگاه ايشان منتقل گرديد و شبانه به خاک سپرده شد.
يادآوری ميگردد تاکنون افراد ديگری همچون ابراهيم لطف الهی ، زهرا بنی يعقوب، زهرا کاظمی، اکبر محمدی، ولی الله فيض مهدوی و عبدالرضا رجبی نيز پيشتر به شيوه های مشکوکی در زندان جان خود را از دست داده اند که هيچگونه تحقيق منجر به روشنگری از سوی مسئولان مربوطه در خصوص مرگهای مشکوک زندانيان صورت نپذيرفته است.





















Copyright: gooya.com 2016