چهارشنبه 2 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کمپين حمايت از کانون مدافعان حقوق بشر آغاز به کار کرد، کانون زنان ايرانی

کانون زنان ايرانی : کمپين حمايت از کانون مدافعان حقوق بشر بيست و چهارم دی ماه آغاز به کار کرد.

درپی برخوردهای اخير با شيرين عبادی ، برنده جايزه صلح نوبل و رييس کانون مدافعان حقوق بشر و يورش به دفتر وکالت او و نيز پلمپ دفتر کانون مدافعان حقوق بشر، جمعی از فعالان حقوق زنان ، کمپينی را در حمايت از اين کانون تشکيل دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اولين روز دی ماه امسال دفتر کانون مدافعان حقوق بشرميزبان جشنی به مناسبت شصتمين سالگرد تصويب اعلاميه جهانی حقوق بشر بود اما ماموران نيروی انتظامی بدون اين که حکمی در دست داشته باشند؛ به همراه تعدادی از افراد لباس شخصی به دفتر کانون مراجعه و حاضران را بيرون کردند و نيز دفتر کانون را پلمپ کردند.

همچنين نهم دی ماه امسال پنچ نفر تحت پوشش ماموران مالياتی به دفتر وکالت شيرين عبادی مراجعه کردند و همه پرونده های محاکماتی ، ۷۷ جلد پرونده و پنچ کلاسور حاوی مکاتبات شخصی و اداری او را ضبط کردند.

جمعی از فعالان حقوق زنان با تشکيل اين کمپين از فعاليت های کانون مدافعان حقوق بشر و همينطور شيرين عبادی حمايت خواهند کرد . به همين منظور به زودی وب سايتی را برای انعکاس فعاليت های خود در اين زمينه و همچنين معرفی هرچه بيشتر فعاليت های شيرين عبادی و دفتر کانون مدافعان حقوق بشر راه اندازی خواهند کرد.





















Copyright: gooya.com 2016