پنجشنبه 10 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی ابطحی: اجماع اصلاح طلبان بيشتر روی خاتمی است نه ميرحسين، مهر

معاون رئيس دولت اصلاحات با بيان اينکه تصور می کنم اجماع اصلاح طلبان بيشتر روی خاتمی است تا مير حسين، گفت: احتمال اعلام کانديداتوری سيد محمد خاتمی بسيار زياد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد محمدعلی ابطحی در حاشيه هفتمين کنگره حزب مردم سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطمئنم که خاتمی و ميرحسين موسوی به طور همزمان در انتخابات رياست جمهوری دهم وارد نخواهند شد و بر سر اين موضوع با يکديگر توافق خواهند کرد، البته تصور بنده اين است اصلاح طلبان اجماع بيشتری بر روی خاتمی دارند تا ميرحسين و مردم هم منتظر اعلام تصميم خاتمی هستند.

وی زمان اعلام تصميم نهايی خاتمی و مير حسين موسوی و انتخاب و معرفی يکی از اين دو به عنوان کانديدای بخشی از اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری دهم را هفته آينده دانست و افزود: اطمينان دارم که شرايط تعدد کانديداهای اصلاح طلب در سال ۸۴ که منجر به انتخاب اجمدی نژاد شد، امسال پيش نخواهد آمد.

ابطحی در واکنش به سئوال خبرنگاری که گفت چند تن از وزرای دولت خاتمی از کروبی در انتخابات رياست جمهوری دهم حمايت خواهند کرد، گفت: اين سخنان شايعه ای بيش نيست چرا که همه وزرای خاتمی در دولت اصلاحات به او وفادارند و در انتخابات رياست جمهوری هم از او حمايت خواهند کرد.

معاون خاتمی در دولت اصلاحات وعضو مجمع روحانيون مبارز انتخابات رياست جمهوری آينده را انتخاباتی دو قطبی ميان اصلاح طلبان و اصولگرايان خواند و خاطرنشان کرد: شرايط فعلی حاکی از آن است که اصلاح طلبان در انتخابات پيش رو با قدرت بيشتری نسبت به اصولگرايان حضور خواهند يافت و به کانديدای واحدی خواهند رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016