شنبه 12 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امور خارجه: اسرائيل مسؤول حفظ جان ديپلمات‌ها ايرانی است، آفتاب

موضوع مورد اشاره در گزارش رژيم صهيونيستی در مورد ديپلماتهای کشورمان به هيچوجه از اين رژيم سلب مسئوليت نکرده و ايران همچنان اين رژيم را مسئول حفظ جان ديپلماتهای کشورمان که در زندانهای اين رژيم به سر می‌برند می‌داند.


آفتاب: سخنگوی وزارت امور خارجه از سخنان دبير کل حزب الله در خصوص چهار ديپلمات ربوده شده ايرانی در لبنان و نيز اقداماتی که ساير طرفها در جهت روشن کردن ابعاد اين قضيه در لبنان به عمل می‌آورند تقدير کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس سياسی آفتاب، حسن قشقاوی اعلام اين موضوع را ناشی از تعهد حزب الله به مبانی ارزشی و انسانی دانست و گفت: «گزارش رژيم صهيونيستی در خصوص چهار ديپلمات ايرانی ربوده شده در لبنان به دست ما نيز رسيده است و رژيم صهيونيستی در اين گزارش تاکيد کرده است که ديپلماتهای ايرانی تحويل آن رژيم نشده‌اند و مسئوليت اين امر را متوجه طرفهای ذيربط در لبنان کرده است».

قشقاوی ادامه داد: «ما با اعلام اين مطلب که موضوع مورد اشاره در گزارش رژيم صهيونيستی در مورد ديپلماتهای کشورمان به هيچوجه از اين رژيم سلب مسئوليت نکرده و با توجه به ارتباطات پيدا و پنهان گروهی که اقدام به ربودن ديپلماتهای ايرانی در لبنان کرده‌اند با رژيم صهيونيستی همچنان اين رژيم را مسئول حفظ جان ديپلماتهای کشورمان که در زندانهای اين رژيم به سر می‌برند می‌دانيم».

وی تاکيد کرد: «در عين حال از مسئولان دولت لبنان و طرفهای مسئول ذيربط اين پرونده می‌خواهيم در مرحله کنونی اين مسئوليت خطير را بصورت جدی‌تر تا روشن شدن ابعاد کامل قضيه و حصول نتيجه نهايی پيگيری کنند».

در گزارش اخير دبير کل سازمان ملل در مورد لبنان به موضوع ربوده شدن چهار ديپلمات ايرانی و روشن شدن وضع آنان اشاره شده است.





















Copyright: gooya.com 2016