سه شنبه 15 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهرچهره مشرفی، عضو کميته مادران کمپين يک ميليون امضا و همسرش از زندان آزاد شدند، مدرسه فمينيستی

مدرسه فمينيستی: روز گذشته (دوشنبه ۱۴ بهمن ماه) مهرچهره مشرفی عضو کميته مادران کمپين يک ميليون امضاء ساعت ۶ بعد از ظهر در ميان استقبال گرم و پرشور دوستان و خانواده اش از زندان اوين آزاد شد. ۲ ساعت پس از آن نيز همسر وی آقای جوادی دوست نيز به جمع دوستان و خانواده خود که در پشت در زندان اوين منتظر آزادی آنان بودند پيوست. مهرچهره مشرفی و همسرش با مشايعات دوستان و اقوام به خانه خود و کنار فرزندان نگران خويش بازگشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به يادآوری است که مهرچهره مشرفی به همراه همسرش عباس جوادی دوست و دوفرزندش در آذرماه سال جاری به صورت خانوادگی در بهشت زهرا هنگامی که سر مزار برادر آقای جوادی دوست بودند، بازداشت شدند. طی هفته گذشته پرونده آنان در شعبه ۲۸دادگاه انقلاب مورد رسيدگی قرار گرفت و هر کدام به ۲ سال حبس تعليقی محکوم شدند که با توجه به اين حکم آنان بالاخره پس از ماه ها از زندان آزاد شدند.





















Copyright: gooya.com 2016